جلسه کارگروه تنظیم بازار و کارگروه آرد ونان در دهلران

نظارت بر بازار و تامین میوه شب عید

نظارت بر بازار و تامین میوه شب عید

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران این جلسه با حضور اعضا وبا دستورالعمل تنظیم بازار و میوه شب عید به ریاست نادری معاون توسعه و برنامه ریزی شهرستان تشکیل کردید.
مجید نادری از حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و لبیک به ندای مقام معظم رهبری قدر دانی و از زحمات همه عوامل اجرایی و نظارت و بازرسی که مجریان اصلی در امر برگزاری انتخابات قدر دانی کرد.
وی در ادامه با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و همچنین عید نوروز  و اهمیت تامین اقلام ماه مبارک و میوه شب عید افزود: همه دستگاه های متولی با جدیت پای کار باشند و نسبت به رفع کمبودات اقدام نمایند و مکان‌های برای میوه شب عید و دسترسی آسان مردم فراهم کنند.
معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه دهلران  با اشاره به اهمیت  نظارت و بازرسی از بازار به صورت محسوس و نامحسوس تاکید کرد و گفت: با برخورد قانونی با متخلفان و کم فروشانی که  نظم بازار را هدف قرارداده اند برخورد شود.
وی در خصوص بازرسی از نانوایی ها عنوان کرد: کیفیت نان و زمان پخت در اولویت باشد. نادری تاکید کرد:برای ایام نوروز نانوایی ها به عنوان کشیک نوروزی در سطح شهر و بخش ها  از طریق مجازی و نصب بنر معرفی شوند تا مردم و مسافران سرگردان نشوند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است