تجدید بیعت شهدا

همزمان با 22 اسفند با شهدا تجدید بیعت شد

همزمان با 22 اسفند با شهدا تجدید بیعت شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران دکتر صادقی در این آئین با تبریک ماه مبارک رمضان و  گرامیداشت ۲۲ اسفند روزشهید و شهادت گفت: هر وقت و در هر مناسبتی در کنار شهدا قرار می گیریم انرژی بیشتر برای خدمتگزاری به مردم حاصل می شود
وی افزود:در جوار شهدا با آرمانهای شهدا و امام راحل عهد می بندیم که برای خدمتگزاری بیشتر و بهتر به مردم از هیچ کوششی فرو گذاری نکنیم.
فرماندار ویژه دهلران از بنیاد شهید قدر دانی و  تاکید کرد: به تاسی از دیدار مدیران ارشد استان با خانواده معظم شهدا و به پاس گرامیداشت نام و یاد شهدا،مدیران شهرستانی هم دیدار با خانواده های معظم شهدا را انجام و به خدمت آنها بروند.
صادقی اظهار کرد:ما همواره بدهکار خانواده شهدا و ایثارگران هستیم و این مناسبت ها تلنگر است که غافل نشویم و راه شهدا را ادامه دهیم و مسیر را گم نکنیم.
فرمانده سپاه  ناحیه دهلران هم با گرامیداشت ۲۲اسفند ماه گفت:امروز روز بزرگی در تاریخ است و به نام شهدا نامگذاری شده است و ما مدیون خون شهدا هستیم و همواره باید به یاد شهدا و ادامه دهنده راه شهدا باشیم
سرهنگ پاسدار علی مرغزاری این روز را روزی نمادین  در تاریخ دانست و افزود:همیشه ایام مزین به نام و یاد شهداست و شهدا برای همیشه الگو هستند و راه و رسم شهدا همواره ادامه دارد.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است