فرماندار ویژه دهلران

8پروژه عمران شهری در موسیان بهره برداری و کلنگ زنی شد

8پروژه عمران شهری در موسیان بهره برداری و کلنگ زنی شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران،لطیف صادقی با تبریک ماه مبارک رمضان  گفت: از این تعداد  ۳ پروژه بهره برداری و ۵ پروژه کلنگ زنی شد.وی افزود:امسال  اعتباری بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال برای پروژه های عمران شهری موسیان هزینه شده است
فرماندار ویژه دهلران به خدمات و اقدامات دولت در بخش موسیان هم اشاره و افزود:.مهترین این پروژه ها شامل مجتمع ورزشی،سیل بند،جدول گذاری وزیر سازی مسکن مهر هستند وعملیات درختکاری در پارک جنگلی شهرداری و سایر نقاط شهر موسیان از دیگر اقدامات می باشد.
امام جمعه دهلران  با گرامیداشت یاد شهدا و تبریک ماه رمضان گفت:این کلنگ زنی ها حتما منجر به نتیجه می شود ضمن اینکه پروژه های  خوبی هم بهره برداری شد.
حجت الاسلام  سید محسن موسوی از تامین اعتبار برای این پروژه ها خبرداد و گفت:پیمانکار برای انجام پروژه ها پای کار می باشد.وی از خدمات دولت در این بخش و همت مسئولان شهرستان و بخش و بخشدار و شهردار و شورای شهر موسیان قدردانی کرد.
بخشدار موسیان هم خدمات دولت در بخش موسیان را یاد اور شد و گفت:اجرای طرح های عمران شهری موجب تحول در خدمت رسانی به شهروندان شده است.
ایرج جامخانه افزود:بهره برداری از طرح جدول گذاری معابر با ۸میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال،اجرای سیل بند و جدول گذاری و زیرسازی مسکن مهر با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال از اقدامات خوب هستند که در این دولت عملیاتی شده اند.
وی گفت: احیا و راه اندازی مجدد واحد ماسه شویی شهرداری موسیان از دیگر پروژه ها در راستای خدمات شهری است.
شهردار موسیان هم گفت: بهره برداری از مجتمع ورزشی شهر موسیان شامل چمن مصنوعی،.الیبال ساحلی و بستکبال از جمله این پروژه ها می باشد.
عیدی خانه زر گفت: برای این پروژه 16میلیارد و 500میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.
وی گفت: این مجتمع ورزشی در راستای قدردانی از مقام شامخ شهدا  به نام تنها شهید دفاع مقدس شهرداری موسیان شهید کریم کریمی نامگذاری شده است.
امام جمعه و فرماندار ویژه دهلران،بخشدار و شهردار موسیان و جمعی از مسئولان بخش ابتدا به گلزار شهدا رفتند و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است