فرماندار ویژه دهلران

چهار پایگاه امدادی در خدمات گردشگران

چهار پایگاه امدادی در خدمات گردشگران

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران «لطیف صادقی» اظهار کرد: از این تعداد ۲ پایگاه ثابت و ۲ پایگاه نیز به صورت سیار در خدمت مسافران و گردشگران نوروزی خواهند بود.
وی از فعالیت یک واحد از داوطلبان جوانان هلال احمر در ورودی شهر دهلران خبرداد و گفت: راهنمایی مسافران و گردشگران،آموزش، فضای دوستدار کودک،طرح بهرفت و ایستگاه سلامت و برپایی خیمه های نماز از جمله خدماتی است که در این پست ارائه می شود.
فرماندار ویژه دهلران با اشاره به نشست خدمات سفر و وظایف اعضای ستاد، تصریح کرد:جاذبه های گردشگری، تفریحی و تاریخی و دفاع مقدس دهلران مهیای استقبال از میهمانان نوروزی است.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دهلران نیز در این خصوص گفت: ۶۰ نجاتگر و امدادگر در پایگاه های نوروزی هلال احمر دهلران به مردم خدمت رسانی می کنند.
«یونس چوبین» از آمادگی امدادگران برای خدمات رسانی در تعطیلات عید نوروز خبر داد و گفت:تعداد چهار پایگاه امداد و نجات ثابت و موقت و یک پست نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان دهلران آماده ارائه خدمات امدادی به مسافران نوروزی هستند.
وی گفت: در جهت افزایش سطح آمادگی و خدمت رسانی مطلوب به مسافران نوروزی بازآموزی دوره های عمومی و تخصصی در هفته های گذشته برای امدادگران و نجاتگران این جمعیت برگزار شده است.
 تلفن ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش حوادث احتمالی از سوی مردم است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است