تقدیر از دکتر صادقی فرماندار ویژه دهلران

دکتر صادقی مورد تقدیر دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت

دکتر صادقی مورد تقدیر دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران،لطیف صادقی در نشست شورای هماهنگی و پیشگیری از مواد مخدر این شهرستان  به اهمیت پیشگیری در موضوع مواد مخدر اشاره  کرد و گفت:اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه،کارگاه های آموزشی و همگرایی و هم افزایی اعضا در اجرای مصوبات نقش موثری در راستای پیشگیری از مصرف مواد مخدر در جامعه دارد.
فرماندار ویژه دهلران  بر ضرورت اجتماعی کردن امر پیشگیری از اعتیاد در جامعه تاکید و افزود: ایجاد مرکز بازپروری از ضرورت های شهرستان می باشد که باید با چاره اندیشی حل و فصل شود.
دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان هم به تبین سیاست های نظام در قبال مبارزه با مواد مخدر اشاره و گفت: کشفیات سالانه مواد مخدر در کشور نشان از سیاست مبارزه جدی نظام با مواد مخدر می باشد.
محمد کریمی سیاست های کلی را  شامل مقابله،مبارزه با خرده فروشان،ساماندهی معتادان متجاهر،پیشگیری و اجرای طرح یاریگران زندگی با همکاری آموزش و پرورش و محیط های کارگری و کانون یاریگران روستا،صیانت از خانواده معتادان و ایجاد اشتغال برای بهبود یافتگان از دام مواد مخدر برشمرد و گفت:ایجاد مرکز بازپروری در دهلران توسط بهزیستی و تامین مکان برای  انجمن (ان ای) شهرستان دهلران در دستور کار قرار گیرد.
فهد کمالوندی هم در این نشست  گفت:اعتیاد یک آسیب اجتماعی است و از ابعاد فردی واجتماعی باید مورد بررسی قرار گیرد.
وی به درمان معتادان بعنوان یک بیمار  اشاره و گفت:ایجاد مرکز ترک اعتیاد در شهرستان علاوه بر نقش آن در بهبود معتادان به نوعی کاهش آسیب می باشد.
در پایان حاج اقا هواسی دبیر مبارزه با مواد مخدر دهلران هم مورد تقدیر قرار گرفت.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است