تودیع و معارفه

جلیل فرهادی سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری دهلران شد

جلیل فرهادی سرپرست  منابع طبیعی و آبخیزداری دهلران شد

معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران هم با تقدیر از خدمات و زحمات مهندس پارسه گفت:تغییر در مدیریت ها گامی در جهت تسریع در خدمات رسانی بیشتر و بهتر می باشد.
نعمت الله حاتمی به اهمیت کار منابع طبیعی اشاره و افزود:در دهلران نقش منابع طبیعی با توجه به شرایط  اقلیمی آن و همچنین بیابان و مرز و گستردگی مراتع نیازمند توجه بیشتر مسئولان کشوری و استانی در راستای حفظ منابع طبیعی و توسعه درختکاری و اقدامات آبخیزداری و جلوگیری از بیابان زایی  می باشد
.وی بر ضرورت حفظ منابع ملی تاکید و بر ضرورت اجرای طرح های اشتغالزایی در حوزه منابع طبیعی با اولویت افراد بومی تاکید کرد و گفت:تکریم ارباب رجوع،تعامل با دستگاه ها وتوسعه جنگلکاری با مشارکت مردم مد نظر باشد اگر چه خدمات ارزشمندی هم انجام شده است
.حاتمی از خدمات و اقدامات و تعامل مهندس پارسه قدردانی و برای فرهادی در این جایگاه آرزوی توفیق کرد.
معاون مدیر کل منابع طبیعی استان هم گفت:دهلران به همه لحاظ در حوزه منابع طبیعی و درختکاری و بیابان زایی و ریزگردها از شهرستانهای مهم است و دولت در این شهرستان خدمات ارزنده ای داشته است
ایرج عالی از خدمات مهندس پارسه در راستای کارهای منابع طبیعی و آبخیز داری و ارتباطات عمومی و توجه به رسالت ذاتی و تعامل با سایر مدیران و مجموعه فرمانداری قدردانی کرد.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در منابع طبیعی گفت:امروز حراست از منابع طبیعی و کاشت درخت به یک فرهنگ عمومی تبدیل شده است .
حجت الاسلام هواسی از خدمات مهندس پارسه که سالیان سال برای منابع طبیعی تلاش کرده و خدمات ارزنده داشته است قدردانی می شود و برای مهندس فرهادی هم که دست پرورده مهندس پارسه است آرزوی توفیق داریم و بر ضرورت تعامل با فرمانداری شهرستان تاکید کرد.
مهندس پارسه هم از تلاش همه همکاران قدردانی کرد و گفت:خدا را شاکریم مدتی خادم مردم شهرستان در منابع طبیعی دهلران بودیم و در هر کجا خدمت کنم سرباز نظام هستم.
جلیل فرهادی سرپرست جدید منابع طبیعی دهلران از حسن نیت مدیر کل منابع طبیعی استان و فرماندار ویژه دهلران و  خدمات مهندس پارسه تقدیر  کرد و گفت:نیازمند همکاری همه جهت پیشبرد امور منابع طبیعی هستیم.
فرهادی پیش از این رئیس منابع طبیعی بخش سراب میمیه بوده است.
در پایان از زحمات پنج ساله مهندس پارسه بعنوان رییس منابع طبیعی دهلران قدردانی شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است