نشست کمیته کارگری

کمیته کارگری دهلران در آستانه هفته کارگر برگزار شد

کمیته کارگری دهلران در آستانه هفته کارگر برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران،محمد حسین کارگر بعنوان نماینده فرماندار در این نشست  با تبریک پیشاپیش هفته کار و کارگر گفت:کارگران از اقشار زحمت کش هستند و باید در هفته کارو کارگر از انها تجلیل شود.

وی با تاکید بر ضرورت رسیدگی به مشکلات جامعه کارگری و پرداخت بموقع حقوق و مزایای کارگران، افزود: شرکت ها در این هفته از کارگران نمونه تجلیل کنند.

مدیر اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی دهلران هم به برنامه های هفته کار و کارگراشاره و افزود:غبار روبی شهدای کارگر،سخنرانی پیش از خطبه ها ودیدار با امام جمعه و فرماندار ویژه شهرستان از برنامه ها می باشد.

روشن امری برپایی میز خدمت توسط ادارات تابعه،تجلیل از کارگران نخبه سامانه امتنان وبازدید از واحدهای کارگری را از دیگر برنامه ها برشمرد و گفت:تشکل های کارگری و کارفرمایان در این هفته بصورت ویژه برنامه ها را پیگیری و اجرا کنند و از کارگران تجلیل کنند.

حیدر صحرایی مشاور استاندار ایلام در امور نفت و گاز هم از دغدغه های استاندارمحترم و پیگیری ها در خصوص جامعه کارگری خبرداد و گفت:توجه به بکارگیری پیمانکاران و نیروهای بومی و جامعه ایثارگری و پرداخت حقوق و مزایا جامعه کارگری و قدردانی از زحمات کارگران در کانون توجه کارفرمایان و پیمانکاران باشد.

در این نشست حول محور اجرای برنامه های هفته کارو کارگر بحث و تبادل نظر شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است