رییس اداره استاندارد دهلران

450 مورد بازرسی مراکز توزیع کالا در دهلران انجام شد

450 مورد بازرسی مراکز توزیع کالا در دهلران انجام شد

علیرضا سلیمانی  گفت: این اداره کل در راستای تنظیم بازار و در جهت طرح کنترل کالاهای مشمول عرضه شده در سطح بازار بیش از 450 مورد بازرسی و کنترل مراکز عرضه و توزیع کالا در سطح شهرستان را انجام داده است.


وی افزود: همچنین بیش از 150 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی و خدماتی تحت پوشش 9 ماهه سال جاری انجام و بالغ بر 140 مورد نمونه برداری نیز از فرآورده های تولیدی این واحدها انجام گرفت.


مسئول اداره استاندارد دهلران از سنجش و کالیبره کردن تمامی نازل های سوخت موجود در شهرستان دهلران، تمامی باسکول های ثابت و همکف و نیز اوزان سبک سنجش منطقه خبر داد و یادآور شد نمونه برداری از مصالح ساختمانی سطح بازار و ارجاع آنها به آزمایشگاه های مرجع در جهت اطمینان از سلامت آنها ، صدور چهار پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحدهای فاقد استاندارد در حوزه ساختمانی و معدنی، غذایی و کشاورزی و ... و تمدید 6 گواهی تایید صلاحیت مدیریت کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و خدماتی شهرستان از دیگر اقدامات 9 ماهه سال جاری است.


سلیمانی در اهمیت ترویج و توسعه فرهنگ استاندارد، برگزاری دوره های آموزشی مختلف با موضوع استاندارد برای بانوان شاغل در ادارات،فرهنگیان و گروه های مختلف را از دیگر اقدامات برشمرد.


وی تولیدکنندگان را به رعایت الزامات استاندارد تولید کالا و شهروندان را به توجه به نشان استاندارد در خرید کالاهای مورد نیاز خود توصیه کرد و افزود: شهروندان می توانند کد 10 رقمی ذیل علامت استاندارد را به سامانه 10001517 ارسال و از صحت و سلامت آن اطمینان حاصل کنند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است