فرماندار دهلران

دستگاه ها به فراخور وظیفه سازمانی در قبال جوانان ایفای نقش کنند

دستگاه ها به فراخور وظیفه سازمانی در قبال جوانان ایفای نقش کنند

مجید عسگری در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان با اشاره به نقش جوانان در عرصه های مختلف و کسب موفقیت ها ی انان گفت:جوانان سرمایه ای ارزشمند و موثر هستند که باید نقش آنان در جامعه بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و دستگاه ها به فراخور وظایف سازمانی در قبال این سرمایه به نقش خود عمل کنند و یاریگر جوانان باشند.

وی مسکن،اشتغال،ازدواج و اوقات فراغت را از مباحث مهم در حوزه جوانان ذکر کرد و افزود: دولت در زمینه تسهیلات،اشتغال،ازدواج و مسکن برای جوانان اقدامات مهمی انجام و در دست اقدام دارد و این نشان از توجه دولت به جوانان و خواسته ها و مطالبات آنان است.

فرماندار دهلران گفت: برای افزایش مشارکت اجتماعی بویژه در حوزه جوانان توسعه کمی و کیفی سازرمان ها مردم نهاد در حوزه جوانان ضرورت دارد.

عسگری برون سپاری خدمات دولتی به سمن های فعال در حوزه جوانان بر اساس اساسنامه آنها را مورد تاکید قرار داد و گفت:بخشی از این سازمان ها می توانند از این فرصت استفاده کنند.

فرماندار دهلران به مطالبات جوانان در حوزه ورزش،جاده سلامت ،ورزش همگانی و خانه جوان اشاره و افزود:این موضوعات با مدیر کل ورزش استان پیگیری شده اند و برخی از این موضوعات در کوتاه مدت و برخی در بلند مدت محقق خواهند شد.

مدیر اداره ورزش و جوانان دهلران هم گفت:جوانان سرشار از انرژی هستند و باید از این ظرفیت بخوبی بهره گیری شود.

رحم خدا شیخ محمدی افزود:اعتماد به جوانان موجب تقویت احساس مشارکت بیشتر آنها در فعالیت های اجتماعی می شود.

 

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است