همزمان با 13 آبان

مردم دهلران بار دیگر ندای استکبار ستیزی سر دادند

مردم دهلران بار دیگر ندای استکبار ستیزی سر دادند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دهلران،،مردم دهلران باردیگر با حضور در راهپیمایی 13آبان همندا با سراسر کشور و با مشت های گره كرده فریاد استكبارستیزی و تنفر و انزجار از دشمنان نظام اسلامی سردادند .

دهلرانی ها همزمان با سراسر كشور صبح روز دوشنبه 13 آبان سال 98 با حضور گسترده و یكپارچه، از میدان انقلاب تا میدان بسیج ندای استکبار ستیزی سرداده و باردیگر عهد و پیمان خود با انقلاب و ارزشها به نمایش گذاشتند.

دانش آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف مردم این شهرستان مرزی  با ندای خروشان الله اكبر، مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسراییل برگ دیگری بر افتخارات خود افزودند و مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند.

راهپیمایان دهلرانی با مشت های گره كرده و فریاد های رسا استکبار جهانی را محکوم  و عزت و سربلندی انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان دادند و با حمل پارچه ها، دست نوشته ها و پوسترهایی با شعارهای ضد استكباری نشان دادند توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی نتیجه ای جز شکست و خواری برای آنها ندارد و مردم با تبعیت از ولایت و دفاع از آرمانهای امام و انقلاب پای اصول و ارزشها ایستاده و آمریکا و اسرائیل را دشمن شماره یک خود می دانند.

امام جمعه دهلران در جمع راهپیمایان این شهرستان در میدان بسیج گفت:مردم با حضور در این راهپیمایی درواقع بصیرت و حمایت از انقلاب و ارزشها و ادامه راه امام امت و پشتیبانی خود از ولایت را اعلام کردند.

سید محین موسوی بعد دیگر این این اجتماع را محکومیت جنایات آمریکا دانست و افزود:سخنان امام راحل و رهبر معظم انقلاب نیز بخوبی جنایت کار بودن و شیطان بزرگ بودن آمریکا را بیان کرده اند و ملت با بصیرت ایران همواره آمریکا را دشمن شماره یک خود می داند.

وی با اشاره به اینکه امریکا غیرقابل اعتماد است گفت:مذاکره با آمریکا هیچ مشکلی از ما حل نمی کند و ساده لوحی است اگر کسی بخواهد دوباره موضوع مذاکره با آمریکا را مطرح کند.

امام جمعه دهلران به جنایات دو چهله آمریکا یعنی 40سال قبل از انقلاب و 40سال بعد از انقلاب اشاره و افزود:بوجودآوردن ساواک و شکنجه های هولناک مسلمین،اهانت به قرآن و مساجد،بوجودآوردن جنگ تحمیلی،ترور،تحریم،تهدیدو جنگ های نیابتی همه از توطئه های آمریکاست که همه ملت ایران،مسلمانان و آزادگان جهان به آن واقف هستند.

موسوی گفت: امروز رهبر معظم وبا بصیرت انقلاب اسلامی  ملت را آگاه تر کرده و توطئه های آمریکا را بیش از پیش برملا و قدرت و صلابت نظام و ملت ایران اسلامی را به جهان نشان داده است.

راهپیمایان دهلرانی در پایان با تجمع در میدان بسیج و سردادن تكبیرهای رسا، قطعنامه سراسری 13 آبان را تایید كردند و پرچم امریکا و اسرائیل جنایتکار را به آتش کشیدند.

 راهپيمايي 13 آبان در بخش های مرکزی،موسیان،دشت عباس ،زرین آباد و سراب میمه این شهرستان مرزی نيز برگزارشد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است