فرماندار دهلران

رفع مشکلات مسکن مهر و ادامه چهاربانده کردن مسیر دهلران به اندیمشک ضروری است

رفع مشکلات مسکن مهر و ادامه چهاربانده کردن مسیر دهلران به اندیمشک ضروری است

فرماندار دهلران در جریان بازدید ماون عمرانی استاندار از پروژه مسکن مهر دهلران و موسیان با اشاره به مشکلات زیرساختی مسکن مهر این شهرستان گفت: امیدواریم با توجه مدیران دستگاه های خدمات رسان شاهد تسریع در رفع این مشکلات و تخصیص منابع برای حل مشکلات زیرساختی مسکن مهر دهلران باشیم.


مجید عسگری مشکلات آب شرب و شبکه فاضلاب مسکن مهر دهلران را مورد تاکید قرار داد و افزود: احداث خط انتقال مستقل و مخزن پنج هزار متر مکعبی و احداث فیلر برای مسکن مهر دهلران ضروری است که نیازمند عزم همه دستگاه های متولی است.


وی به هشت کیلومتر اجرای شبکه گاز در مسکن مهر دهلران اشاره کرد و گفت: روند اجرای این پروژه سرعت بیشتری خواهد گرفت.


فرماندار دهلران آسفالت معابر مسکن مهر و سیل بند را از دیگر مشکلات ذکر کرد و افزود: مشحص کردن بر و کف مسکن مهر از دیگر موضوعاتی است که موجب تسهیل در روند کار سایر دستگاه ها برای خدمات رسانی بیشتر می شود.

 

عسگری به مشکلات معیشتی مردم برای تامین و اجاره مسکن اشارهکرد و گفت: با توجه به افزایش نرخ زمین، مسکن و اجاره بها تکمیل مسکن مهر می تواند موجب حل شدن بخشی از مشکلات در این حزوه شود.


وی گفت: از ۲۷۸ واحد مسکن مهر موسیان ۱۰۸ واحد آماده بهره برداری است که امیدواریم مشکلات زیرساختی نیز حل و فصل شود.


فرماندار دهلران همچنین به ۶ هزار و ۶۰۰ کیلومتر مربع وسعت شهرستان، پنج بخش و پراکندگی جمعیت در شهرستان اشاره و افزود: تامین امکانات خودرویی و ماشین آلات برای دستگاه های خدمات رسان از دیگر موضوعات درخواستی است.


عسگری بر ضرورت تسریع در تکمیل قطعه دوم چهار بانده کردن محور دهلران به اندیمشک تاکید کرد و خواستار خارج شدن شهر موسیان از بن بست شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است