معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام

۱۶۸ واحد مسکن مهر دهلران به مددجویان واگذار شد

۱۶۸ واحد مسکن مهر دهلران به مددجویان واگذار شد

علی اصغر منصوربیگی دربازدید معاون عمرانی استاندار ایلام از مسکن مهر دهلران و موسیان گفت: یک هزار و ۲۹۴ واحد در دهلران و ۲۷۸ واحد مسکن مهر در بخش موسیان وجود دارد که با پیگیری های صورت گرفته روند تکمیل آنها به سرعت در حال انجام است.


وی افزود: در شهر دهلران ۶۰۶ واحد به متقاضیان تحویل شده و ۶۸۸ واحد نیز در قالب قرارداد سه جانبه مورد تعهد راه و شهرسازی است که بر اساس تفاهم با بهزیستی ۶۰ واحد به افراد تحت حمایت این نهاد واگذار و ۱۰۸ واحد نیز به مددجویان کمیته امداد و مابقی از طریق فراخوان واگذار شد.


معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه وشهرسازی استان ایلام گفت: از ۱۸ هزار و ۱۳۳ واحد مسکن مهر استان ۱۶ هزار واحد تحویل متقاضیان شده است و ۲ هزار و ۱۳۳ واحد نیز فاقد متقاضی یا دارای پرونده در محاکم قضایی هستند.

مدیر کل بنیاد مسکن استان ایلام نیز در حاشیه بازدید معاون عمرانی استاندار از روستای فرخ آباد گفت: برای آسفالت خیابان اصلی این روستا اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال هزینه می شود.


محبی افزود: همچنین برای احداث پل ارتباطی این روستا ۲ میلیارد ریال از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان اختصاص یافته است.


وی گفت: در حال برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی احداث پل ارتباطی روستا هستیم و به زودی از کار وارد فاز اجرایی خواهد شد.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است