فرماندار دهلران

نقش جوانان و ورزشکاران در پرشور کردن فضای انتخابات برجسته است

نقش جوانان و ورزشکاران در پرشور کردن فضای انتخابات برجسته است

مجید عسگری در دیدار با جوانان و ورزشکاران گفت:جوانان و ورزشکاران در شکل دهی افکار و نشاط اجتماعی و سیاسی جامعه نقشی برجسته دارند.

وی جوانان را نیروی محرکه و پویای جامعه دانست وافزود: باید در عرصه انتخابات بیش از پیش به این تکلیف در راستای پرشور کردن انتخابات عمل کنند.

فرماندار دهلران به نقش جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و پیمودن قله های ترقی در همه حوزه ها اشاره و گفت:در انتخابات مجلس یازدهم هم جوانان بعنوان قشر مهمی از جامعه ضمن حضور پررنگ مشوق دیگران برای گرم کردن تنور انتخابات و حضور در پای صندوق های رای باشند.

وی برضرورت قانونمندی و رعایت اصل بی طرفی و اصل سلامت و امنیت و رقابت انتخابات تاکید کرد و افزود:فراهم کردن زمینه برای مشارکت حداکثری از وظایف مجریان است.

فرماندار دهلران حضور سلایق و جریانات مختلف را لازمه انتخابات پرشور دانست و گفت:مشارکت حداکثری لازمه اش حضور گروه ها و جناح های مختلف در انتخابات می باشد که امیدواریم در ادامه تائید صلاحیت ها زمینه حضور جناح های مختلف بیش از پیش فراهم شود.

عسگری بر ضرورت توجه به امکانات و تجهیزات ورزش در شهرستان تاکید کرد و گفت:در اعتبارات شهرستان به این مهم توجه ویژه می شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است