فرماندار دهلران

روزانه اقدامات ستاد مقابله با کرونا ویروس در دهلران رصد می شود

روزانه اقدامات ستاد مقابله با کرونا ویروس در دهلران رصد می شود

فرماندار دهلران در جریان بازدید میدانی اعضای ستاد مقابله با کرونا ویروس شهرستان از نانوایی ها،سوپر مارکت ها، پیک غذا، داروخانه، بانک ها، شیرینی فروشی ها، فروشگاه ها و پمپ بنزین ها گفت: اعضای ستاد مقابله با کرونا ویروس شهرستان روزانه اقدامات خود را گزارش می کنند و همه اعضا بطور جدی پای کار هستند.

وی افزود: با شکل گیری ستادملی، استانی و شهرستانی در این خصوص اقدامات خوبی توسط ستاد شهرستانی انجام و در دست اقدام است.

فرماندار دهلران به ضدعفونی کردن شهرها، بخش ها و روستاها اشاره و افزود: مراقبت های بهداشتی از واحدهای عرضه مواد غذایی، بانک ها و جایگاه ها عرضه سوخت در دستور کار است و شبکه بهداشت بازدیدهای خود را تشدید کرده است.

رئیس شورای سلامت دهلران گفت: کارها و اقدامات ستاد مقابله با کرونا ویروس در شهرستان بطور مرتب توسط اعضای شورای تامین،دادستان رصد و اقدامات را امروز از نزدیک با بازدیدها دنبال کردیم.

عسگری از مردم خواست در خصوص مقابله با کرونا ویروس در جهت حفظ سلامت خود و شهروندان با اعضای ستاد همکاری داشته باشند و به تذکرات توجه جدی کنند و برای رفت و آمدهای غیر ضروری خود محدودیت ایجاد کنند و تا جایی که ممکن است در منزل بمانند تا از این مرحله نیز با صحت و سلامت عبور کنیم و این بحران را پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره به پنج شنبه آخر سال و حضور مردم در آرامستان ها گفت: با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا از مردم تقاضا داریم با آرامستان ها نروند و در صورتی که تردد به آرامسان ها زاید شود تمهیداتی از جمله از مسدود کردن مسیر آرامستان ها هم پیش بینی شده است.

فرماندار دهلران گفت: در این بازدیدها به برخی از واحدها تذکرداده شد و یک واحد شیرینی فروشی نیز به دلیل عدم رعایت بهداشت پلمب شد و در مجموع با توجه به بازدیدهای مکرر شرایط مطلوب است و رضایت مندی نسبی وجود دارد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است