بازدید و بررسی مشکلات پروژه ها

فرماندار دهلران مشکلات پروژه های عمرانی دو بخش سراب میمه و زرین آباد را بررسی کرد

فرماندار دهلران مشکلات پروژه های عمرانی دو بخش سراب میمه و زرین آباد را بررسی کرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دهلران،با حضور مهندس عسگری فرماندار دهلران مشکلات گازرسانی به دو بخش سراب میمه و زرین آباد بررسی شد.

فرماندار دهلران  ابتدا از عملیات اجرایی ساختمان بخشداری سراب میمه بازدید کرد.

عسگری در این بازدید با اشاره به پیشرفت 50درصدی این پروژه گفت: تلاش می شود امسال با تزریق اعتبار این پروزه به اتمام برسد.

فرماندار دهلران همچنین با بخشداران بخش های سراب میمه و زرین آباد  و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای میمه و پهله دیدار کرد و از نزدیک مسایل و مشکلات را از زبان آنها و شنید و دستورات لازم برای پیگیری و رفع آنها را صادر کرد .

مهندس عسگری در ادامه با حضور مدیر عامل گاز استان از پروزه خط تغذیه گاز رسانی به دوبخش سراب میمه و زرین آباد بازدید کرد.

فرماندار دهلران در این بازدید گفت: گاز رسانی در این دو بخش از خواسته های بحق مردم است و با تکمیل گاز رسانی به این دو بخش تقریبا کل شهرستان از نعمت گاز خانگی بهره مند می شوند.

مجید عسگری بر ضرورت تسریع در عملیات خط تغذیه گاز رسانی به دو بخش سراب میمه و زرین آباد تاکید کرد و افزود: کار نصب علمک در شهرهای پهله و میمه و روستاهای این دو بخش باید با برنامه ریزی و جدیت دنبال شود.

وی افزود: انتظار داریم تا حداقل نیمه آبان ماه  سال جاری کار گاز رسانی به این دو بخش به اتمام برسد.

گاز رسانی به دو بخش سراب میمه و زرین آباد 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیر عامل گاز استان گفت: عملیات اجرایی خط تغذیه  گاز رسانی به دوبخش سراب میمه و زرین آباد 70درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شمس الهی در بازدید از این پروژه به اتفاق فرماندار دهلران گفت:کل خط تغذیه این دوبخش 80 کیلومتر است که کار عملیات اجرایی 56 کیلومتر آن تکمیل شده است.

وی به اعتبار اولیه 400میلیارد ریالی این پروژه اشاره و افزود: تا کنون بالغ بر 250میلیارد ریال در این پروژه هزینه و از پیشرفت 70 درصدی برخوردار است.

مدیر عامل گاز استان به فعالیت 10پیمانکار در این پروژه اشاره و گفت: کار عملیات اجرایی شبکه گاز داخل شهرهای میمه و پهله و بخش عمده ای از روستا ها نیز  انجام شده و همراه با پیشرفت خط تغذیه نصب علمک در شهرها و روستاها در دستور کار قرار دارد.

شمس الهی از پیش بینی نصب یکهزار و 600علمک در دو شهر میمه و پهله خبرداد و افزود:کار برآورد نصب علمک در روستاها و نصب آنها نیز در دستور کار است.

وی گفت: تلاش می شود تا پایان سال جاری این دوبخش از نعمت گاز خانگی بهره مند شوند.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است