فرماندار دهلران

اداره کل راه وشهرسازی استان پروژه های خود را با جدیت در شهرستان پیگیری کند

اداره کل راه وشهرسازی استان پروژه های خود را با جدیت در شهرستان پیگیری کند

 

 

مجید عسگری در نشست شورای ترافیک دهلران با گلایه از اداره کل راه و شهرسازی استان گفت:دهلران یکی از پرتردد ترین مسیرها در اربعین است لذا توجه به ر اه های آن یک ضرورت است و آمار تصادفات در ایام اربعین نیز ضرورت موضوع را دوچندان می کند.

وی بر ضرورت توجه  این اداره کل به جاده چمسرخ،مسکن مهر،پروژه مصلی و زندان و بازآفرینی بافت های شهری تاکید کرد و افزود:پیمانکاران بومی نیازاست در انجام تعهدات خود در حوزه راه شهرسازی عمل کنند و متولیان  در اسرع وقت این پیمانکاران را تعیین تکلیف کند در غیر اینصورت از طریق قضایی موضوعات پیگیری خواهند شد.

فرماندار دهلران بر ضرورت پای کار آمدن پیمانکار در پروژه حذف پیچ های نصریان و نقاط حادثه خیز در این مسیر تاکید کرد و گفت:کارفرما در بحث چهاربانده کردن مسیر دهلران پیمانکار را تعیین تکلیف کند ضمن اینکه محور دهلران به مهران با توجه به حجم ترددها و بویژه در ایام اربعین نیازمند توجه ویژه می باشد.

وی گفت: نیاز است با جدیت و سرعت پیمانکاران بومی که در مناقصه 200میلیارد ریال قرارداد روکش آسفالت راه های شهرستان مشارکت دارند پای کار امده و کار را به سرانجام برسانند.

عسگری خواستار نصب دوربین های کنترل سرعت در مسیرهای تردد شهرستان شدو و آن را عاملی در جهت کاهش تصادفات دانست و افزود:پیگیری لازم برای فعال کردن چراغ راهنمایی و رانندگی در خیابان امام شهر دهلران انجام شود.

وی با اشاره به مشکلات جاده روستایی پتک به موسیان گفت: در اعتبارات سال جاری مبلغی برای ساماندهی ان اختصاص خواهد یافت تا حاشیه ایمنی این مسیر افزایش یابد.

نحوه انتقال جسد متوفی در تصادفات توسط دستگاه های متولی و با دستور نیروی انتظامی،جلوگیری زا پارک دوبل در سطح شهر دهلران،ارائه آمار تصادفات جاده ای توسط پزشکی قانونی بصورت ماهیانه وساماندهی مسیر و تابلوهای روستاهای مسیر جاده های اصلی شهرستان به اندیمشک از دیگر موضوعات نشست ترافیک در دهلران بود.

 

 

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است