معرفی فرماندار

فرماندار جدید دهلران معرفی شد

فرماندار جدید دهلران معرفی شد

محمد نوذری در آئین تودیع و معارفه فرماندار دهلران اظهار داشت: رهبری امام و وحدت مردم از شاخص های بارز نظام جمهوری اسلامی هستند و این نظام مبتنی بر ارزش های دینی شکل گرفت و امروز در پهنه گستره جهان نقش آفرینی می کند.


وی با اشاره به توطئه های دشمنان و اینکه در آن زمان هیچ تحلیلگر و جامعه شناسی وقوع انقلاب اسلامی در خاورمیانه را پیش بینی نمی کرد، افزود: علیرغم اینکه دشمنان در صدد بودند تا انقلاب را در نطفه خفه و جنگ تحمیلی را به راه انداختند، اما راه به جایی نبرده و امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در خاورمیانه و جهان به درخت تنومندی تبدیل شده است.


معاون استاندار ایلام نقش مردم دهلران در دفاع مقدس و شهدای این شهرستان را یادآور شد و افزود: دهلران با آن همه دلاوری و افتخار امروز حق بزرگی به گردن نظام دارد و به آن توجه خوبی در حوزه های مختلف شده است و این روند همچنان رو به رشد ادامه دارد.


نوذری دهلران را پیشانی صنعت و توسعه و کشاورزی استان ذکر کرد و گفت: این شهرستان عسلویه ای دیگر است و با توجه به ظرفیت های نفت و گاز، آب و خاک، کشاورزی و زندگی مسالمت آمیز مردم کرد و لر و عرب شایسته توسعه است و مسیری که دهلران در توسعه پیش رو دارد درخشان است.


وی با اشاره به سوابق فرماندار جدید دهلران گفت: از مجید عسکری انتظار داریم با توجه به بسترهای موجود با همراهی عموم مردم و نخبگان و فعالان سیاسی از جریان های مختلف در جهت توسعه همه جانبه شهرستان حرکت کند.


وی بر ضرورت اخلاق مداری با مردم و رفع مسایل و مشکلات آنان تاکید کرد و افزود: در نظام اسلامی تودیع نداریم و باید از فرصت خدمت بدون توجه به کمیت آن در جهت رفع نیازها و گرفتاری های مردم حرکت کنیم.


وی به فراهم بودن زیرساخت های چیلات و تلاش فرماندار برای پیگیری مسایل و موضوعات این مرز و اینکه دهلران مسیر تردد عتبات عالیات است اشاره و افزود: توجه به مسایل کارگری، تسریع در فعالیت پروژه ها و تلاش برای استفاده از ظرفیت نیروهای بومی در شرکت ها نیز مد نظر باشد.


وی از خدمات و تلاش های موسوی فرماندار سابق دهلران تقدیر و گفت: موسوی به زودی بعنوان فرماندار دره شهر معارفه می شود.


فرماندار سابق دهلران نیز گفت: بیش از 2 سال توفیق خدمت در این شهرستان را داشته و در دهه فجر امسال 75 پروژه با اشتغال 928 نفر و هزینه اعتباری بالغ بر یک هزار و 70 میلیارد ریال بهره برداری و کلنگ زنی می شود.


سید حسینعلی موسوی با اشاره به استفاده از همه ظرفیت ها برای توسعه شهرستان و نگاه دولت و استاندار در راستای توسعه شهرستان گفت: من سرباز دولت تدبیر و امید هستم و هر جا صلاح بدانند خدمت می کنم و از اعضای شورای تامین و دادستان و شورای اداری شهرستان و امام جمعه و اصحاب رسانه شهرستان تقدیر می شود.


فرماندار جدید دهلران نیز بر لزوم توجه به مردمداری و رفع مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: تقارن حضورم در شهرستان با این ایام مبارک به فال نیک گرفته و کمر همت خود برای خدمت به مردم و تلاش مضاعف و بی وقفه در این زمینه با بهره گیری از همه ظرفیت ها و امکانات بکار خواهم بست.


مجید عسگری گفت: از توان و همتم برای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی و سیاست های دولت تدبیر و امید و شرایط کنونی که جنگ اقتصادی دشمن است استفاده خواهم کرد و امیدوارم با توجه به اتحاد و انسجام مردم شهرستان منشا خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشم.


در پایان این مراسم با حکم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام مجید عسکری فرماندار سابق بدره بعنوان فرماندار جدید دهلران معارفه و از خدمات موسوی فرماندار سابق دهلران تقدیر شد.


عسکری در کارنامه خود سابقه چهار سال فرمانداری آبدانان و هفت ماه فرمانداری بدره دارد و موسوی هم که بیش از 2 سال فرماندار دهلران در کارنامه خود دارد قرار است بعنوان فرماندار دره شهر معارفه شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است