امام جمعه دهلران

رعایت موازین بهداشتی درکفن و دفن فوتی های کرونا به جد دنبال شود

رعایت موازین بهداشتی درکفن و دفن فوتی های کرونا به جد دنبال شود

سید محسن موسوی در نشست ستاد کرونای دهلران  با ادای احترام به کادر درمانی شهرستان گفت:حل مشکلات غسالخانه وحمل و نقل فوتی های کرونا و جلوگیری از اجتماعات به جد دنبال شود۰

وی گفت: نیاز است برای عبور از پیک ویروس کرونا موضوع دور کاری ادارات رعایت و بازار و نانوایی ها و فروشگاه هاکنترل و مصوبات ستاد بصوزت ویژه عملیاتی شوند.

امام جمعه دهلران از مردم خواست کرونا ویروس را جدی بگیرند و در رعایت مسایل بهداشتی با دقت عمل کنند تا این چرخه انتشار قطع شود و شاهد کاهش مبتلایان به این ویروس در شهرستان باشیم.

معاون سیاسی فرمانداردهلران هم گزارشی از اقدامات ستاد کرونای شهرستان ارائه و گفت:شهرداری هاغسالخانه ها را مهیا و امکانات را فراهم که از انتشار ویروس جلوگیری و بخشداری دشت عباس هم نسبت به ایجاد غسالخانه فوتی های کرونا در بخش به همت دهیاران اقدام کند.

عیسی درویشی از ادارات خواست در خصوص رعایت مسایل بهداشتی و ماسک برای پرسنل اقدام و ارباب رجوع نیز از ماسک استفاده کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دهلران هم گفت:شهرداری ها رعایت پروتکل های بهداشتی برای دفن رعایت و اهک در محل تدفین فوتی های کرونا باشد و در موقع دفن ادارات زیربط و متولی حضور داشته باشند و نظارت کنند.

غلمرضا منصوری تامین وسایل حفاظت فردی در محل دفن توسط شبکه بهداشت یادآور شد و افزود:در روستاها نیز بهورزان در هنگام دفن فوتی های کرونا نظارت داشته باشند و از طرفی رعایت پروتکل های بهداشتی توسط همه اقشار و بویژه ادارات و ارباب رجوع ضرورت دارد.

وی خواستارخروج دست فروشان غیربومی و ساماندهی دست فروشان بومی شد و گفت:کنترل ساعت کار کتابخانه ها و جلوگیری از تجمعات و فعالیت خانه باغ ها برای مراسمات از دیگر مواردی است که باید پیگیری شوند.

حجت السلام چراغ چی رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهلران گفت:روحانیون آمادگی قرائت نماز میت بر فوتی های کرونا در شهرستان را دارند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است