معاون سیاسی فرمانداردهلران

مصوبات ستاد کرونا برای اصناف ضمانت اجرایی دارد

مصوبات ستاد کرونا برای اصناف ضمانت اجرایی دارد

عیسی  درویشی در جریان بازدید از اصناف شهرستان دهلران بمنظور رعایت مصوبات ستاد کرونا گفت: اعضای ستاد کرونا موظفند در زمینه اجرای مصوبات نظارت جدی را اعمال کنند.

وی از بازدید اصناف مختلف در بازار خبرداد و افزود: در این بازدیدها بعضی از اصناف که مصوبات ستاد کرونا را رعایت نکرده بودند تعطیل و تذکر کتبی دریافت کردند.

معاون سیاسی فرماندار دهلران برلزوم نظارت برای اجرای مصوبات ستاد کرونا توسط اعضا تاکید کرد و از اصناف و بازاریان خواست ضمن رعایت مصوبات ستاد کرونای شهرستان در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام جدی بعمل اورند.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت هم گفت: مصوبات مربوط به اصناف جهت رعایت و اقدام به انها ابلاغ شده است.

مرتضی مهدوی افزود: در این بازدیدها که با هدف اجرای مصوبات ستاد کرونا انجام شد یک واحد شیرینی فروشی پلمپ و یک واحد نان فانتزی نیز اخطار دریافت کرد.

وی افزود: در شهرستان دهلران  دو هزار و 700 واحد صنفی فعالیت دارند.

مدیر اداره غله شهرستان دهلران هم از نظارت بر نانوایی ها خبرداد و گفت: رعایت مصوبات کرونا در نانوایی ها و پروتکل های بهداشتی با توجه به اهمیت موضوع در نانوایی ها با جدیت دنبال می شود.

سید ولی حسینی زاده  گفت: در جریان بازدیدها هشت  واحد نانوایی در این شهرستان به جهت عدم رعایت مصوبات ستاد کرونا و پروتکل های بهداشتی جریمه و اخطار گرفتند.

وی گفت: در شهرستان دهلران 60 واحد نانوایی فعالیت دارند.

رئیس اداره دامپزشکی دهلران نیز گفت: نظارت بر مراکز عرضه گوشت با دقت و حساسیت در دستور کار می باشد.

ایوب دارابی گفت: در این بازدیدها 16کیلوگرم گوشت قرمز ضبط و معدوم شد.

این روزها بصورت روزانه و سرزده بازار دهلران برای اجرای مصوبات ستاد کرونا و پروتکل های بهداشتی توسط متولیان بازدید و جریمه و اخطار و پلمپ در انتظاز واحدهای صنفی متخلف می باشد.

در این روزها با توجه به اوج شیوع کرونا و برای رعایت مصوبات ستاد و پروتکل های بهداشتی بازدید از بانک ها،نانوایی ها،بازارچه میوه و تره بار،مراکز عرضه گوشت،مراکز عرضه مواد خوراکی و شیرینی فروشی ها در دستور کار ستاد کرونای دهلران قرار گرفته و روزانه بازار را رصد می کنند.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است