مدیر کل کمیته امداد استان

ساخت مسکن مددجویان و اشتغال اولویت های سال جاری است

ساخت مسکن مددجویان و اشتغال اولویت های سال جاری است

قنبر موسی نژاد در  دیدار با فرماندار دهلران بمنظور بررسی و تکمیل زیرساخت های مسکن مهر مددجویان دهلران  گفت: در سال جاری تکمیل زیرساخت های مسکن مهرمددجویان  و کمک به ایجاد اشتغال مددجویان و خانواده های آنان به جد در دستور کار قرار دارد.

 وی از هزینه 65میلیارد ریالی برای مسکن مددجویان در دهلران خبرداد و گفت: این مبلغ برای 108 واحد مسکن مهر مددجویان در دهلران بکار گرفته شده است و برای تکمیل این واحدها به اعتباری بالغ بر 25میلیارد ریال نیاز است.

مدیر کل کمیته امداد استان افزود: با تکمیل این تعداد واحد مسکن مددجویان در دهلران می توان ادعا کرد که مددجویان فاقد مسکن در شهرستان نداشته باشیم.

موسی نزاد به 40خانوارفاقد مسکن  تحت حمایت امداد در روستاهای دهلران هم اشاره و گفت:تلاش می شود با توجه به تفاهم با بنیاد مسکن و بهره گیری از تسهیلات بنیاد مسکن بتوانیم تا پایان سال به حل مشکلات مسکن مددجویان روستایی نیز کمک کنیم.

وی ایجاد اشتغال برای مددجویان وخانواده ی آنان را از دیگر دغدغه ها ذکر کرد و گفت:برای این منظور یکهزار و 500میلیارد ریال از محل منابع قرض الحسنه لحاظ شده است .

مدیر کل کمیته امداد استان سهم دهلران از این میزان را 100میلیارد ریال ذکر کرد و افزود:از این ظرفیت نیز برای اشتغال مددجویان وفرزندان آنها استفاده می شود.

 

 

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است