مدیر کل پزشکی قانونی استان

8میلیارد ریال برای احداث ساختمان پزشکیی قانونی در دهلران پیش بینی شده است

8میلیارد ریال برای احداث ساختمان پزشکیی قانونی در دهلران پیش بینی شده است

مهدی علیزاده مهاجر در دیدار با فرماندار دهلران گفت:با توجه به مهیا بودن زمین برای احداث ساختمان لذا تلاش می شود تا ساختمان را در شهرستان دهلران بنا کنیم و از مکان مستقل برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر بهره مند شویم.

وی گفت:با توجه به شیوع کرونا و امانی بودن محل ارائه خدمت پزشکی قانونی در دهلران در بیمارستان شهدا و محدودیت های بیمارستان در جهت ارائه خدمات مطلوب به بیماران کرونایی  روند خدمات رسانی ما کند شد.

مدیر کل پزشکی قانونی استان  از دیدار با مسئولان اجرایی،قضایی و بهداشتی شهرستان دهلران خبرداد و افزود: برای تسریع در خدمات رسانی پزشکی قانونی در این شهرستان امیدواریم  با توجه به حمایت مسئولان شهرستان در کوتاه مدت ادامه روند خدمات رسانی را تسریع کنیم .

علیزاده مهاجر گفت:در دهلران ساختمان تملیکی نداریم و بصورت امانی از طریق بیمارستان شهدا ارائه خدمت می دهیم که با توجه به خریداری زمین برای ساخت و ساز و قول مساعد استاندار برای کمک به این موضوع در آینده قطعا شاهد ساخت و ساز ساختمان پزشکی قانونی در دهلران خواهیم بود.

وی افزود:از محل اربعین و بودجه های ستادی حدود 8 میلیارد ریال برای ساخت و ساز ساختمان  پزشکی قانونی در دهلران پیش بینی شده که در دهلران ساختمان تملیکی داشته باشیم و سالن تشییع دهلران هم راه اندازی کنیم.

مدیر کل پزشکی قانونی استان از فعالیت پزشکی قانونی در 5 شهرستان استان خبردادو گفت:ساختمان تملیکی در شهرستان ها نداریم و تنها در دهلران و مهران زمین برای ساخت و ساز تامین شده است وبرای شهرستان های مهران و دهلران کار احداث ساختمان پزشکی قانونی در دستور کار است.

فرماندار دهلران هم با اشاره مسافت شهرستان تا مرکز استان گفت: باید تلاش شود تا با استفاده از همه ظرفیت ها در کوتاه مدت و میان مدت مشکل فعالیت پزشکی قانونی مرتفع شود و در این زمینه ما آماده همکاری هستیم.

مجید عسگری افزود: در درازمدت نیز کار احداث ساختمان پزشکی قانونی در دستور کار است و تلاش می شود سالن تشییع نیز راه اندازی شود.

وی گفت: از همه ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد تا مردم شهرستان از خدمات پزشکی قانونی در این شهرستان بهره مند شوند و روند ادامه خدمات ادامه داشته باشد تا در آینده با احداث ساختمان مشکل را بطور کلی مرتفع کنیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است