فرماندار دهلران

پیگیری امورات جوانان همواره دغدغه مسئولان است

پیگیری امورات جوانان همواره دغدغه مسئولان است

مجید عسگری در نشست ویدئو کنفرانس با مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان  با اشاره به 54 سازمان مردم نهاد فعال در شهرستان  گفت: سمن ها در زمنه های مختلف با محوریت جوانان برنامه های خوبی اجرا و تدوین می کنند که نوید بخش حضور با نشاط جوانان در عرصه های مختلف است.

وی به 15 فضای ورزشی در شهرستان و 5 هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته های مختلف اشاره و گفت: اقدامات جوانان در بحث مبارزه با کرونا و فرهنگ سازی در این زمینه و ضد عفونی و قرنطینه شهرها و کمک های مومنانه قابل تقدیر است.

فرماندار دهلران  توجه بیشتر به فضاهای ورزشی را خواستار شدو افزود:تکمیل سالن های ورزشی روستایی،زمین های چمن مصنوعی،استخر سرپوشیده موسیان و دهلران و تکمیل فضاهای فرهنگی از جمله سالن آمفی تئاتر دهلران و احداث سالن سینما در شهرستان از موضوعات مهم در حوزه جوانان هستند.

عسگری  گفت:راه اندازی خانه مهارت روستایی جوانان در میمه،و مهارت سیار در سایر بخش ها، برگزاری چند دوره مسابقات اسب سواری در شهرستان،پیگیری برای راه اندازی پیست موتور سواری و دو چرخه سواری،تعیین تکلیف همه واحدهای مسکن مهر،طرح اقدام مسکن ملی با ثبت نام 208 زوج که عمدتا هم از جوانان هستند  با محوریت مسکن وشهرسازی که زمین آماده می باشد از جمله اقدامات در حوزه جوانان هستند.

وی  افزود: پیگیری برای بکارگیری جوانان در شرکت های منطقه از دیگر موضوعات است که بر اساس آمارها 78 درصد نیروهای پتروشمی و 52 درصد نیروهای ان جی ال 3100 از بومی ها هستند و اقدامات و تلاش ها برای افزایش بکارگیری نیروهای بومی در دستور کار است.

فرماندار دهلران در ادامه از پروزه ها استخر شنای دهلران و زمین چمن شهر دهلران و سالن ژیمناستیک شهرستان بازدید کرد.

وی در این بازدیدها  گفت: برای ساماندهی استخر شنا توسط بخش خصوص 12میلیارد ریال هزنیه می شود که هم اکنون 20درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تعمیر و تجهیز سالن ژیمناستیک نیز 500میلیون ریال برای مرمت زمین چمن دهلران توسط بخش خصوصی نیز 500میلیون ریال هزینه می شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است