فرماندار دهلران در جمع معتمدین روستاهای بخش مرکزی

نقش معتمدین درحل و فصل مسایل مختلف حائز اهمیت است

نقش معتمدین درحل و فصل  مسایل مختلف حائز اهمیت است

مهندس عسگری درجمع معتمدین بخش مرکزی دهلران گفت:همفکری و هم اندیشی و دلسوزی همه برای سربلندی نظام ودولت در مقابل دشمن تا به امروز همه توطئه ها را خنثی کرده و باید با درک شرایط کنونی همه برای گذر از این مرحله تلاش مضاعف کنیم.

وی با اشاره به تحریم و شرایط اقتصادی کنونی افزود:دولت در وسط میدان ایستاده و برای منافع ملی و تامین مایحتاج مردم تلاش می کند تاکمبود کالا و خدمات نداشته باشیم اما گرانی هست و با همدلی و وحدت ودرک شرایط و موقعیت کنونی همه باید همت کنیم و خویشتن دار باشیم و به امید خدا شاهد موفقیت خواهیم بود.

فرماندار دهلران به خدمات دولت در همه حوزه ها اشاره و گفت:روستاها باید قطب تولید و اشتغال شوند و تا رسیدن به این مرحله فعلا جا برای کار داریم.

وی به رفع بسیاری از مشکلات زیرساختی در روستاها اشاره و افزود:در این زمینه مشکلاتی هم هست ولی نسبت به قبل کمتر شده و یقین داشته باشید مسئولان تلاش می کنند تا روستاها از امکانات بهتر و بیشتر بهره مند شوند اما باید منابع را هم مد نظر داشت.

وی گاز رسانی به روستاها و تسهیلات مقاوم سازی را از دیگر خدمات برشمرد و افزود:برای اولین بار در این دولت عواید حاصل از فروش نفت به روستاها اختصاص یافت.

وی به توطئه دشمن در فضای مجازی برای از بین بردن اتحاد و انسجام ملت اشاره و گفت:ما دفاع مقدس را با سربلندی پشت سر گذاشتیم و در مقابل دشمن در همه صحنه با اقتدار ایستادیم و امروز باید با درایت مضاعف مواظب حیله و نیرنگ دشمن باشیم.

ایمانی بخشدار مرکزی دهلران هم گفت:معتمدین نقش تسهیلگر در حل و فصل موضوعات دارند و همواره در زمینه های مختلف با مسئولان ومردم در ارتباط هستند.

در این نشست معتمدین نیز مسایل و مشکلات  روستاها و راهکارهای توسعه با توجه به ظرفیت های روستایی مطرح کردند و خواستار توجه به روستاها برای جلوگیری از مهاجرت و ایجاد اشتغال شدند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است