نماینده حوزه جنوب استان ایلام

همراهی دولت و مجلس گره گشای مشکلات اقتصادی است

همراهی دولت و مجلس گره گشای مشکلات اقتصادی است

بهزاد علیزاده دیدار با اعضای شورای اسلامی و شهردار دهلران و همچنین تعدادی از کشاورزان و مردم بخش های موسیان و دشت عباس اظهار داشت: مجلس مصمم است با نگاه به ظرفیت های داخلی در همه حوزه ها موانع اقتصادی را پیگیری و از همه توان برای حل مشکلات مردم استفاده کند.

وی با اشاره به بازدیدها و رصد مسایل و مشکلات حوزه انتخابیه افزود: باید با هم افزایی و بهره گیری از همه ظرفیت های منطقه و تلاش برای تسریع در تکمیل پروژه ها بدنبال توسعه استان و شهرستان های حوزه جنوبی باشیم.

نماینده مردم دهلران ، دره شهر ، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تلاش استاندار در پیگیری، همراهی، همکاری و حمایت از موضوعات مختلف قابل تقدیر است و مجموعه این تلاش ها و پیگیری ها بی شک به نفع استان و شهرستان خواهد بود.
علیزاده به مطالبات شوراها و شهرداری ها اشاره کرد و یادآور شد: تلاش می کنیم با پیگیری های مکرر خواسته ها و مطالبات را دنبال و در این مسیر از همت همه عزیزان بهره خواهیم گرفت.

وی با اشاره به پیگیری ها برای تسریع در پروژه های ان جی ال و پتروشیمی و کارخانه سیمان دهلران اضافه کرد: بومی گزینی نیروها در شرکت ها و افزایش سهم اجتماعی شرکت ها در شهرستان ، تبدیل دهلران به فرمانداری ویژه ، تخصیص مالیات بر ارزش افزوده و پرداخت توسط شرکت های منطقه از دیگر موضوعاتی هستند که با تلاش ، جدیت و همراهی استانداری دنبال می کنیم.

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس یازدهم از دستگاه های استانی و شهرستانی خواست به مطالبات کشاورزان توجه و بر خدمات دهی بخش خصوصی به کشاورزان نظارت ویژه شود.

علیزاده گفت: خدمات دهی دستگاه ها در بخش ها با توجه به دوری از شهر دهلران باید تسریع شود.

وی به دستاوردهای سفر رئیس کمیسیون انرژی و نایب رئیس مجلس به حوزه انتخابیه اشاره کرد و افزود: تحقق تخصیص ۱۳۰ میلیون دلار به ان جی ال و پتروشیمی دهلران و فراهم شدن بستر برای تاسیس شرکت نفت و گاز استان از مهمترین دستاوردها هستند و در سایر موضوعات نیز این دو سفر منجر به گره گشایی بخشی از مشکلات شد و در سفر رئیس مجلس در آینده به استان بطور قطع موضوعات استان و شهرستان را پیگیری خواهیم کرد.

وی از شرکت امور آب خواست درد دل کشاورزان را شنیده و بهره بردار نیز در موعد مقرر قرارداد ببندد و با همکاری هم امور را حل و فصل کنند.

فرماندار دهلران نیز در این دیدارها گفت: دولت در حوزه های مختلف با توجه ظرفیت های شهرستان سرمایه گذاری های کلانی انجام داده و امروز دهلران پیشران توسعه استان است.

مجید عسگری به افزایش ۲ برابری اعتبارات شهرداری ها در سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: مجموعه پیگیری ها و تلاش ها و توجه دولت امروز موجب تحولات خوبی در شهرستان شده و سرعت توسعه دهلران را مضاعف کرده است.

فرماندار دهلران یادآور شد: این فضای همدلی و پیگیری ها در استان موجب شده ظرفیت های شهرستان بخوبی شکوفا و دغدغه های مردم پیگیری شوند.

عسگری افزود: امروز به برکت خدمات نظام و دولت ۹۰ درصد روستاهای شهرستان از نعمت گاز بهره مند هستند و با گاز رسانی به شهرهای پهله و میمه ۱۰۰ درصد شهرها نیز از این نعمت بهره مند خواهند شد.

فرماندار دهلران به سرمایه گذاری های بخش کشاورزی اشاره و تاکید کرد: این سرمایه گذاری ها موجب رشد تولید و سطح زیر کشت و اشتغال در این بخش شده است و این اقدامات در رونق اقتصادی و معیشت مردم موثر است.

وی به اجرای طرح هادی روستاها اشاره و افزود: از محل ارزش افزوده به روستاهای فاقد دهیاری خدمات خوبی ارائه شده است.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است