فرمانداز دهلران

۸۰۰ میلیون ریال برای طرح هادی روستای پتک دیناورند هزینه می شود

۸۰۰ میلیون ریال برای طرح هادی روستای پتک دیناورند هزینه می شود

 مجید عسگری  در جمع مردم و مسئولان محلی این روستا اظهارداشت: بزودی مشاور طرح انتخاب و عملیات اجرایی بازنگری طرح هادی این روستا شروع خواهد شد.

وی با اشاره به مشکلات آب شرب روستای پتک دیناروند افزود: با توجه به فرسودگی شبکه آب شرب داخلی این روستا از اعتبارات کمیته برنامه ریزی سال آینده این مشکل برطرف شود.

فرماندار دهلران از هزینه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی برای اجرای طرح هادی در روستای علی نعیر بخش موسیان خبر داد و تاکیدکرد: حل مشکل جاده دسترسی و آب شرب این روستا نیز در دستور کار قرار دارد.

عسگری به خدمات و اقدامات دولت در شهرستان و روستاها اشاره کرد و یادآور شد: به همت دولت امروز ضریب نفوذ گاز رسانی در روستاهای شهرستان بالای ۹۰ درصد و تا پایان سال با اتصال ۲ شهر میمه و پهله به گاز  ضریب نفوذ در شهرها به ۱۰۰ درصد می رسد.

وی با اشاره به اینکه در گذشته تنها ۲ هزار و ۵۰۰ روستای کشور به اینترنت متصل بودند، افزود: امروز ۹۵ درصد روستاها به اینترنت دسترسی دارند.

فرماندار دهلران  به خدمات دولت در خصوص عمران روستاها هم اشاره کرد و گفت: رفع مشکل فرسودگی شبکه های آب شرب و ساماندهی مسیرهای ورودی به روستاها و معابر و طرح هادی به جد دنبال و تلاش می شود در کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت این مشکلات پیگیری و حل و فصل شوند.

عسگری از مدیران خواست با بهره گیری از همه امکانات شهرستان مشکلات روستائیان را پیگیری و زمینه تسریع در رفع مشکلات را فراهم کنند

در این دیدارها دهیاران و مردم نیز مسایل و موضوعات روستایی را با فرماندار در میان گذاشتند و فرماندار نیز ضمن پیگیری از مدیران خواست در زمینه رفع مشکلات با استفاده از امکانات موجود

فرماندار دهلران به اتفاق بخشدار موسیان،مدیران آب و فاضلاب ،راهداری و حمل و نقل جاده ای وبنیاد مسکن شهرستان و مدیران اموزش و پرورش و برق موسیان از روستاهای پتک دیناروند و سادات دالپری و علی نعیر و جلیزی پایین وبالا در بخش موسیان بازدید کردند ودر این دیدارها مشکلات طرح هادی و بازنگری آن وفرسودگی شبکه آب شرب و تلفن همراه و اینترنت و زمین ورزشی و ساماندهی ورودی روستا و صدور سند منازل روستایی و سیل بند و روشنایی معابر و لکه گیری معابر روستایی بررسی کرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است