استاندار ایلام:

۱۲ میلیارد ریال برای ساماندهی یادمان شهدای شرهانی دهلران اختصاص یافت

۱۲ میلیارد ریال برای ساماندهی یادمان شهدای شرهانی دهلران اختصاص یافت

قاسم سلیمانی دشتکی روز جمعه در بازدید از یادمان شهدای گمنام شرهانی دهلران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و عملیات محرم اظهار داشت: استان ایلام و مردم دهلران، هشت سال مستقیم درگیر نبرد با دشمن بودند و با دست خالی در مقابل دشمن جانانه مقاومت و ایستادگی کردند .

وی افزود: اگر امروز امنیت داریم این آرامش را خون شهدا تضمین کرده است و ما هم به نوکری خانواده شهدا و ایثارگران افتخار می کنیم.

استاندار ایلام حاصل کار شهدا را عزت و سرافرازی امروز جمهوری اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: امروز در این شرایط سخت دشمن جرات حمله کردن به کشور را ندارند و این عامل مهم بازدارندگی ناشی از خون شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت طلبی ملت بزرگ ایران است.

سلیمانی دشتکی با اشاره به عملیات کربلای یک و محرم تاکید کرد: در این عملیات شهدایی از سراسر کشور تقدیم شد که جانانه برای آزادسازی این خطه از کشورمان از چنگال بعثی ها جانفشانی کردند.

وی افزود: خانواده معظم شهیدان حق عظیمی بر گردن تمامی مردم و مسوولین دارند و خدمت به آنان یک افتخار و وظیفه برای مسوولان نظام است.

استاندار ایلام در ادامه سخنان ‌خود خواستار تسریع در تکمیل و ساماندهی کامل یادمان شهدای شرهانی شد و گفت: امسال ۱۲ میلیارد ریال برای ساماندهی یادمان شرهانی اختصاص یافته است که این اعتبار علاوه بر پرداخت مطالبات پیمانکار مربوطه بصورت ۱۰۰ درصدی اختصاص می یابد.

منطقه عملیاتی شرهانی در ۴۵ کیلومتری جنوب شهرستان دهلران قرار گرفته که هر ساله ۲۰۰ هزار نفر از این یادمان بازدید می کنند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است