فرماندار دهلران

برخورد قاطع و قانونی با زمین خوارن در دستور کار است

برخورد قاطع و قانونی با زمین خوارن در دستور کار است

مجید عسگری گفت:با توجه به ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی ملی شهر دهلران و  علی رغم همه تذکرات و توفقیفات قبلی باز هم متصرفان اراضی ملی  بصورت غیر قانونی و شبانه اقدام به ادامه ساخت و سازها نموده اندو به جهت صیانت از اموال عمومی  و املاک دولتی وحقوق بیت المال  با دستور مقام قضائی و هماهنگی های بعمل آمده از اراضی موصوف واقع در 9 دی رفع تصرف شد.

وی از مردم خواست از خرید و فروش اراضی فاقد سند خود داری و در خرید اراضی از مسکن و شهرسازی و شهرداری استعلام و مطمین شوند که اراضی که قصد ساخت و ساز در آنها  دارند اراضی دولتی و ملی نیستند.

فرماندار دهلران گفت: برای هرگونه ساخت و ساز صدور پروانه نیاز است واقدام به دریافت پروانه ساخت از شهرداری یک الزام می باشد و ضرورت دارد دستگاه های متولی به صورت روزانه و مستمر موضوع ساخت و سازها را پایش کنند.

عسگری  تاکید کرد:هرگونه تجاوز به اراضی ملی باید در همان لحظات اولیه متوقف شود وبرخورد قانونی صورت گیرد.

وی خواستار برخورد قانونی با زمین خواران و اموال عمومی شد و افزود:این افراد باید مورد تعقیب و پیگیری و مجازات قرار گیرند و زمین خواران حتما بایستی با تشکیل پرونده توسط دستگاه های متولی و ارجاع به مقام قضایی مورد تعقیب و برخورد قانونی لازم قرار دهند و مال نامشروعی که از این راه کسب کرده اند باید به خزانه  برگشت دهند.

فرماندار دهلران  گفت:با توجه به  همراهی خوب و مصوبات دولت محترم و با توجه به جلسه اخیر در حضور استاندار محترم،اختلاف چندین ساله اراضی بین مسکن وشهرسازی و طایفه کاید خورده در دهلران در آستانه  حل و فصل شدن است و مردم باید مثل سال های گذشته با خویشتن داری و همراهی لازم داشته باشند تا این مشکل دیرینه در شهرستان هم به خوبی پایان یابد.

با توجه به اینکه برخورد قاطع و قانونی به  تجاوزکنندگان به عرصه های عمومی و اراضی ملی از خواسته ها و مطالبات مردم شهرستان می باشد و بارها از تصرفات غیرقانونی عده ای در اراضی ملی ابراز نارضایتی داشته اند  لذا اقدام اخیر مسئولان در راستای جلوگیری از تصرفات اراضی ملی و تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز با استقبال عمومی مردم رو به رو شده و بر ادامه این روند و برخورد قاطع و قانونی با زمین خواران و متصرف کنندگان اراضی ملی را خواستارند.

اخیرا و با اقدام مسئولان شهرستان مرزی دهلران  تعداد زیادی  ساخت و ساز غیرمجاز که در مراحل محتلف بودند در منطقه 9 دی دهلران تخریب شدند و از تصرف غیر قانونی اراضی ملی جلوگیری شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است