فرماندار دهلران

با پرهیز از دور همی شب یلدا زحمت پرستاران و کادر درمان را حفظ کنیم

با پرهیز از دور همی شب یلدا زحمت پرستاران و کادر درمان را حفظ کنیم

مجید عسگری  با اشاره به ولات حضرت زینب(س) و تبریک روز پرستار گفت: در قریب به 10 ماه گذشته پرستاران شبانه روزی در خدمت به مردم تلاش کرده و می کنند و در راه خدمت به مردم شهدای سلامت را تقدیم جامعه کردند.

عسگری با اشاره به اینکه پرستاران و کادر درمان در صف نخست مبارزه با کرونا بوده و هستند و مجاهدت و تلاش این قشر هیچگاه از ذهن مردم فراموش نمی شودافزود:امیدواریم با تلاش پرستاران و کادر درمان و همه خدمتگزارن مردم در حوزه های سلامت و همراهی و همکاری مردم و یاری خداوند این ایام سخت کرونایی را پشت سر بگذاریم.

وی گفت: با توجه به تاکیدات فراوان برای پرهیز از دور همی شب یلدا لذا از مردم شهرستان می خواهم این شب را به دور از دور همی و با استفاده از فضای مجازی برگزار و این شب را به غم طولانی و افزایش کرونا تبدیل نکنند و موجب افزایش زحمت پرستاران و کادر درمان و به خطر انداختن سلامتی خود نشوند.

فرماندار دهلران با تاکید بر اینکه امروز شیوه نامه های بهداشتی دور همی ها و اجتماعات را نهی کرده است افزود:بیشترین میزان سرایت کرونا ناشی از دور همی هاست و باید همه همت کنند تا شب یلدا باعث تشدید بیماری کرونا نشود.

عسگری با تاکید بر اینکه امسال دور از هم و از طریق فضای مجازی یلدا را برگزار کنیم گفت:امیدواریم با همراهی مردم این روند کاهشی کرونا در شهرستان ادامه یابد.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است