تجلیل از پرستاران

با حضور مسئولان محلی از پرستاران دهلران تجلیل شد

با حضور مسئولان محلی از پرستاران دهلران تجلیل شد

 

مهندس عسگری فرماندار دهلران  با اشاره به ولات حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت:حضرت زینب(س) اسوه صبر و استقامت است و به حق که چنین روزی شایسته نام پرستار می باشد و نامگذاری این ورز نشان از اهمیت کار و شغل و زحمات پرستاران دارد.

وی افزود:این روز را خدمت همه پرستاران عزیز تبریک و تهنیت عرض می کنم و از درگاه خداوند برای این عزیزان صحت و سلامت و تندرستی را آرزومندم.

فرماندار دهلران  با تشکر از تلاش و زحمات پرستاران در این ایام کرونایی گفت:در قریب به 10 ماه گذشته پرستاران شبانه روزی در خدمت به مردم تلاش کرده و می کنند و در راه خدمت به مردم شهدای سلامت را تقدیم جامعه کردند.

عسگری افزود:امیدواریم با تلاش پرستاران و کادر درمان و همه خدمتگزارن مردم در حوزه های سلامت و همراهی و همکاری مردم و یاری خداوند این ایام سخت کرونایی را پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره به اینکه در این دوران کرونایی خدمات و زحمات پرستاران بخوبی برای مردم عیان شد گفت: بی شک پرستاران و کادر درمان در صف نخست مبارزه با کرونا بوده و هستند و مجاهدت و تلاش این قشر هیچگاه از ذهن مردم فراموش نمی شود.

فرماندار دهلران افزود: برخودم وظیفه دانستم در این فرصت،کمال قدر دانی و سپاس خود را از زحمات پرستاران بیان کنم و برای همه این عزیزان سلامتی و موفقیت در ادامه خدمت به مردم از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است