رئیس مرکز فنی و حرفه ای دهلران

یک هزار و 761 نفر در دهلران گواهینامه مهارت دریافت کردند

یک هزار و 761 نفر در دهلران گواهینامه مهارت دریافت کردند

مجتبی عنبری گفت: در بخش دولتی و آزاد یک هزار و 761 نفر در قالب 318 هزار نفر ساعت آموزش های مهارتی را کسب کردند که از این تعداد یک هزار و 234 نفر در بخش دولتی و 527 نفر در بخش آموزشگاه های آزاد مهارت های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند.


وی افزود: مرکز دهلران به عنوان دومین مرکز بزرگ استان، حرفه های آموزشی را بر اساس نیازسنجی آموزشی و تقاضا محوری ارائه می کند، به نحوی که امسال در بخش های مختلف صنعت، خدمات، فرهنگ و هنر و کشاورزی تعداد 60 حرفه آموزشی متنوع به متقاضیان ارائه شد.


رئیس مرکز فنی و حرفه ای دهلران یادآور شد: در راستای اجرای تفاهم نامه با ستاد کل نیروهای مسلح و توانمدسازی سربازان وظیفه، تعداد 337 نفر از نیروهای وظیفه شهرستان دهلران (هنگ مرزی، انتظانی، سپاه و ارتش) آموزش های مهارتی در حرفه های آشپزی، نانوایی، سرویس خودرو، رایانه، ایمنی و جوشکاری را در سال جاری فرا گرفتند.


عنبری تاکید کرد: همچنین جهت توانمندسازی دانش آموزان کار و دانش در قالب طرح برون سپاری در سه رشته اتومکانیک، تاسیسات گازرسانی و تاسیسات حرارتی و برودتی و در 9 حرفه آموزشی فنی طی تفاهم نامه با آموزش و پرورش دهلران و موسیان دانش آموزان دوره های آموزشی مربوطه را در مرکز فراگرفته اند.


وی اضافه کرد: دهلران دارای 19 آموزشگاه آزاد فعال است که با اشتغال مستقیم 100 نفر به عنوان موسس، مدیر، و مربی آموزشی نقش مهمی در جهت ارائه آموزش های مهارتی در سطح شهرستان دارد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است