فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام:

پاسداری لباس خدمتگزاری به مردم است

پاسداری لباس خدمتگزاری به مردم است

سردار جمال شاکرمی  در گردهمایی معتمدان ، بزرگان و عشایر دشت عباس اظهار داشت: فلسفه تشکیل سپاه خدمت به مردم است و ما تا آخر در کنار مردم بوده و خود را خادم مردم می دانیم و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نمی کنیم.

وی با اشاره به خدمات نظام به مردم در همه زمینه ها و بیان برخی کمبودها افزود: نیاز است برای رفع برخی مشکلات این بخش مسوولان استان و شهرستان در توزیع اعتبارات دشت عباس را ویژه ببیند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام امنیت را یکی از برکات نظام ذکر و تاکید کرد: امنیت با مشارکت مردم از اهدافی است که همیشه دنبال می شود و از معتمدان و مردم دشت عباس و پایگاه های مقاومت منطقه می خواهیم اجازه تحرک به قاچاقچیان ندهند.

سردار شاکرمی به نقش و جایگاه زنان در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: زمینه تحصیل دختران در این بخش فراهم است و نیاز است معتمدان و بزرگان در زمینه دختران را به حضور در کلاس درس و یادگیری سواد و علم و دانش ترغیب کنند.

وی مسوولان را در نظام جمهوری اسلامی خادم و پاسخگوی مردم دانست و گفت: امروز عموم مدیران درددل مردم این بخش را شنیدند و بی شک همه برای رفع مشکلات تلاش خواهند کرد.

امام جمعه دهلران نیز در این مراسم با اشاره به تولید ۱۲۰ هزار تن گندم در دشت عباس اظهار داشت: دشت عباس پیشانی توسعه استان است.

حجت الاسلام سید محسن موسوی افزود: با ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی و کارخانه قند در دهلران می توان زمینه اشتغال تعداد زیادی از جوانان جویای کار منطقه را فراهم کرد.

وی با اشاره به وقوع عملیات های مختلف در دهلران و دشت عباس خواستار توسعه یادمان های دفاع مقدس منطقه شد و تاکید کرد: توجه به راه های مواصلاتی شهرستان، تعرفه های آب و برق با توجه به گرمسیری بودن منطقه و هزینه کردن زکات در فعالیت های عام المنفعه شهرستان باید در اولویت قرار گیرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است