امام جمعه ایلام:

بزرگان ایلات در برچیدن رسوم غلط همت کنند

بزرگان ایلات در برچیدن رسوم غلط همت کنند

حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار در گردهمایی معتمدان و بزرگان ایلات و طوایف دشت عباس شهرستان دهلران اظهار داشت: امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی و وحدت و حضور مردم موجب رشد اسلام و حضور قرآن در زندگی مردم شد.

وی با اشاره به اینکه در زمان شاه آمریکا و انگلیس برای ما ارزش قائل نبودند و از ما حق توحش می گرفتند، افزود: در آن شرایط هر آمریکایی در ایران هر جنایتی می کرد هیچ مقامی حق سوال از آنها نداشت.

امام جمعه ایلام به برکات نظام اسلامی اشاره و تاکید کرد: امروز در همه مرکز شهرستان ها پزشک متخصص وجود دارد و در روستاها نیز خدمات درمانی به مردم ارائه می شود.

حجت الاسلام کریمی تبار به جنگ تحمیلی و توطئه های دشمن و تحریم اشاره کرد و گفت: مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران در تمامی این موقعیت ها مقاومت و عزت دینی خود را حفظ کردند.

وی به رشد علمی و صنعتی کشور اشاره کرد و یادآور شد: تحقق عدالت از شعارهای اول انقلاب است که برای همیشه ادامه دارد و امروز روند انقلاب و پیشرفت کشور امیدوار کننده و با سرعت ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام به سوابق انقلابی و دفاع مقدس مردم دهلران و حضور صحنه های دفاع از انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز دشمن از تصرف سرزمین ایران مایوس ولی دین و افکار جوانان را هدف قرار داده است.

حجت الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: دشمن می خواهد دین، انقلاب ، ارزش ها و شهدا را از ما بگیرد و بی بند و باری و فساد را ترویج کند که باید همه ما و معتمدان و بزرگان به وظایف خود در مقابل دشمن بیش از پیش عمل کنیم.

وی بر نقش معتمدان در برچیدن آداب و رسوم غلط تاکید کرد و افزود: توجه به قانون و حکم قضایی باید سرلوحه رفع اختلافات باشد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام به خدمات سپاه در سازندگی و بهداشت و آموزش اشاره کرد و افزود: مردم استان و شهرستان دهلران با توجه به سوابق دفاع مقدس و دفاع از مرز و بوم  و ولایت فقیه شایسته بهترین خدمات هستند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است