فرماندار دهلران:

روند توسعه در دشت عباس شتاب گرفته است

روند توسعه در دشت عباس شتاب گرفته است

مجید عسگری در گردهمایی معتمدین و بزرگان و عشایر منطقه دشت عباس اظهار داشت: سرمایه گذاری های دولت در شهرستان دهلران و بخش دشت عباس روند توسعه  شهرستان و بویژه بخش دشت عباس را بیش از پیش سرعت داده است.

وی افزود: به همت دولت و پیگیری استاندار مهمترین اتفاق سیاسی دشت عباس یعنی ارتقا آن به بخش حاصل و این کار موجب تسریع در ارائه خدمات به مردم در همه حوزه ها شده است.

فرماندار دهلران به مشکلات آب شرب برخی روستاها و آب مورد نیاز اراضی کشاورزی این بخش اشاره و تاکید کرد: با راه اندازی منابع ذخیره و تکمیل خط انتقال، مشکل آب شرب ۲ روستای بخش دشت عباس مرتفع می شود.

عسگری با اشاره به پروژه های در دست اجرای ان جی ال و پتروشیمی دهلران یادآور شد: بیش از ۵۰ درصد نیروهای شاغل در این پروژه ها بومی هستند و تلاش برای جذب و بکارگیری بیشتر نیروهای بومی در پروژه ها همچنان در دستور کار است.

وی به سرمایه گذاری های دولت در نفت و گاز ، آب و خاک شهرستان و بویژه دشت عباس اشاره کرد و افزود: این سرمایه گذاری ها علاوه بر افزایش سطح اراضی زیرکشت و برداشت در زمینه اشتغال نیز موثر بوده است.

فرماندار دهلران از استقرار کشت و صنعت ایثارگران در منطقه برای توزیع عادلانه اراضی کشاورزی خبر داد و گفت: برای اشتغال و استفاده از ظرفیت جوانان بیکار منطقه در تقسیم اراضی اولویت با نیروهای بومی است.

عسگری امنیت شهرستان را حاصل مشارکت مردم در امنیت ذکر کرد و گفت: مردم این بخش باید در حل مشکلات خود قانون و دستگاه قضا را فصل الخطاب قرار دهند.

این گردهمایی با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان در روستای مملح برگزار شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است