سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران

۱۶ مورد مشکوک ابتلا به کرونای انگلیسی در دهلران شناسایی شد

۱۶ مورد مشکوک ابتلا به کرونای انگلیسی در دهلران شناسایی شد

عبدالصاحب شریفی اظهار داشت: شیوع کرونای جهش یافته در شهرستان دهلران نگران کننده است چرا که تنها در یک خانواده ۶ نفر به این نوع کرونا مبتلا شده اند.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید از سفر و ترددهای غیرضروری به استان خوزستان خودداری کنند، یادآور شد: اگر مردم رعایت نکنند به طور قطع شاهد افزیش مبتلایان کرونای جهش یافته در شهرستان خواهیم بود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت: تا کنون هزار و ۴۵۴ نفر در این شهرستان به کرونا مبتلا شده اند.

شریفی افزود: مجموع تست های پی سی آر رپید انجام شده در شهرستان چهار هزار و ۸۵۶ مورد بوده که از این تعداد ۵۲ مورد مثبت است.

وی یادآور شد: افراد مبتلا که در قرنطینه خانگی هستند در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور در مجامع عمومی، برابر قانون به عنوان تهدید علیه سلامت عمومی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت: رعایت پروتکل ها و عدم حضور در تجمعات غیرضروری، پرهیز از هرگونه دورهمی حتی محافل کوچک خانوادگی، فاصله گذاری فیزیکی، استفاده از ماسک و رعایت نکات بهداشت فردی و عمومی همچنان تنها راه مقابله با کروناست.

به گزارش ایرنا، شهرستان دهلران در ۱۸۰ کیلومتری جنوب ایلام و در همسایگی استان خوزستان قرار دارد که در حال وضعیت بیشتر مناطق این استان قرمز و بحرانی است.

 

برچسب‌ها

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است