فرماندار

فرماندار: ورودی و خروجی ها به دهلران مرتب پایش می شود

فرماندار: ورودی و خروجی ها به دهلران مرتب پایش می شود

مجید عسگری  در نشست ستاد کرونای دهلران اظهار داشت: اعضای ستاد کرونا در پیگیری اجرای مصوبات به جد پای کار باشند و امور را دقیق رصد کنند.

وی رعایت پروتکل های بهداشتی، جلوگیری از تجمعات، کنترل وروردی و خروجی های شهر دهلران و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و افزود: با توجه به پنج شنبه آخر و جلوگیری از تجمعات باید ورودی آرامستان ها و بقاع متبرکه مسدود و بخشداران در بخش ها نیز اعمال محدودیت ها را پیگیری کنند.

فرماندار دهلران تاکید کرد: هفته گذشته بیش از یک هزار دستگاه خودرو در مسیر رفت و برگشت در ایست و بازرسی سپتون و سایر مبادی کنترلی از ورود و خروج به شهرستان ممانعت شدند.

عسگری یادآور شد: تدابیر لازم برای جلوگیری از هرگونه مراسم چهارشنبه سوری در شهرستان اندیشیده شده و بصورت ویژه این موضوع در دستور کار است.

رئیس ستاد کرونای دهلران به اجرای موفق مرحله اول طرح شهید سلیمانی و اجرای مرحله دوم این طرح هم اشاره کرد و گفت: هدف از مرحله دوم طرح بیماریابی حداکثری و جداسازی و قرنطینه است.

وی با اشاره به آمار افزایشی کرونا در شهرستان افزود: هر فرد مبتلا در یک خانواده بعلت عدم رعایت پروتکل ها باعث سرایت بیماری به اعضای خانواده می شود.

عسگری ضمن تاکید  بر ضرورت رعایت مصوبات قبلی ستاد کرونا در شهرستان گفت: با توجه به انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستا در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ هرگونه تجمعات خانگی در این خصوص نیز ممنوع است.

وی از متولیان بازار هم خواست ضمن نظارت بر رعایت پروتکل ها در سطح اصناف بر نظارت مستمر در ایام پایانی سال بر قیمت ها  اقدام کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دهلران هم با اشاره به ۴۸ جلسه ستاد کرونای شهرستان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون نمونه گیری از  سه هزار و ۶۲ نفر انجام شد.

عبدالصاحب شریفی از ثبت یک هزار و ۵۷۶ مورد مثبت تاکنون خبر داد و گفت: آمار فوتی ها تاکنون ۴۵ نفر است.

وی اضافه کرد: در هفته اول اسفند آمار کرونا در شهرستان ۳۲ نفر و در هفته دوم ۲۹ نفر و در هفته سوم این آمار به ۵۴ نفر رسیده است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است