استاندار ایلام

روند صعودی کرونا با همکاری مردم مهار می شود

روند صعودی کرونا با همکاری مردم مهار می شود

محمد نوذری در پی روند افزایشی شیوع کرونا در جنوب استان در سفر به شهرستان دهلران اظهار داشت: با توجه به آمار و گزارش ها، روند صعودی کرونا در استان بویژه شهرستان های جنوبی آغاز شده است.

وی از اهتمام جدی استان برای مهار کرونا خبر داد و افزود: طی روزهای گذشته در پی افزایش روند شیوع ویروس کرونا در استان به ویژه در مناطق جنوبی استان به واسطه هم مرز بودن با مناطق بحران زده چون عراق و خوزستان تمهیدات ویژه ای را برای مهار کرونا آغاز کرده‌ایم که امیدوارم با همراهی و همکاری بیشتر مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی منتج به نتیجه شود.

استاندار ایلام تاکید کرد: با اعلام اولین هشدارها همه عوامل و دست اندرکاران ستاد کرونا در استان به حالت آماده‌باش کامل درآمده‌اند و بلافاصله پنج نشست فوق العاده در شهرستان های ایلام، ایوان، چرداول، آبدانان و دهلران برگزار و تمهیدات لازم برای مهار کرونا در نظر گرفته شد.

نوذری در ادامه به بازدید های مسوولان استان از مناطق مستعد افزایش کرونا خبر داد و گفت: در این راستا معاون امور عمرانی به شهرستان های دره شهر و آبدانان، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی به شهرستان‌های چرداول و سیروان و معاون هماهنگی امور اقتصادی نیز به شهرستان ایوان سفر کردند و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت کرونا این مناطق قرار گرفتند.

وی ادامه داد : امروز نیز با توجه به حاد شدن وضعیت کرونا در دهلران به این شهرستان سفر کرده‌ایم تا از نزدیک در جریان روند امور قرار گرفته و تصمیمات لازم برای مهار فوری کرونا اتخاذ کنیم.

استاندار ایلام از همه مردم استان درخواست کرد: با رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد کرونا، سفر نرفتن، فاصله گذاری اجتماعی، چادر نزدن، عدم حضور در اجتماعات، عدم برگزاری گردهمایی ها و عدم حضور در مراسمات شادی و عزا با تجمعات بالا به سلامتی خود و خانواده کمک کرده و نقش تعیین کننده خود در مهار و کنترل بیماری کرونا در این مقطع حساس ایفا کنند.

بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی ایلام طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۰ مورد ابتلای جدید کرونا در استان شناسایی شد که با احتساب این میزان تعداد مبتلایان به ۲۷ هزار و ۲۱۰ نفر افزایش یافت.

در حال حاضر شهرستان دهلران با هزار و ۷۰۴ ابتلا و آبدانان با هزار و ۹۲۷ ابتلا در وضعیت نارنجی قرار دارند و سایر شهرستان ها در وضعیت زرد قرار دارند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است