فرماندار ویژه دهلران:

مشکل آنتن دهی تلفن همراه در دهلران بررسی می شود

مشکل آنتن دهی تلفن همراه در دهلران بررسی می شود

 مجید عسگری  در نشست با نماینده مدیرکل منطقه جنوب غرب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اظهار داشت: با پیگیری های نماینده حوزه جنوبی مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی این تیم جهت بررسی مشکلات آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت در مسیرهای مواصلاتی شهرستان دهلران حضور دارند.

وی حل مشکلات زیرساختی مخابرات و اینترنت در این شهرستان مرزی را ضروری دانست و بر حل آنها تاکید کرد و افزود: روستاهای بالای ۲۰ خانوار و بویژه در بخش های پهله و میمه نیز مورد بحث و بررسی هستند که برای آنها چاره اندیشی شود.

فرماندار ویژه دهلران یادآور شد: سنجش یابی و پایش نقاط کور آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت در مسیرهای مواصلاتی شهرستان به سمت مهران و خوزستان از دیگر موضوعاتی است که باید این مشکلات در اسرع وقت برطرف شوند.

عسگری با بیان اینکه اپراتورهای مختلف در راستای حل مشکلات آنتن دهی از طریق سازمان مقررات و تنظیم رادیویی اقدام می کنند، بیان کرد: ارتباط در شرایط کنونی یکی از مهمترین ابزارهایی است که نیازمند توجه است چرا که در زندگی امروزی ارتباطات نقش بسزایی دارد لذا در راستای توسعه زیرساخت های ارتباطی باید بیش از گذشته توجه جدی شود.

شهرستان گرمسیری و مرزی دهلران در ۲۲۷ کیلومتری ایلام واقع است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است