فرماندار ویژه دهلران:

هشت هزار مشترک دهلرانی در معرض قطعی گاز هستند

هشت هزار مشترک دهلرانی در معرض قطعی گاز هستند

مجید عسگری  در نشست ستاد بحران دهلران اظهار داشت: با توجه به ضرورت تعمیر خط انتقال گاز از استان خوزستان به دهلران نشست ستاد بحران تشکیل شده است.

وی افزود: ممکن است کار تعمیر خطوط انتقال سه روز طول بکشد لذا در این مدت نیاز است آمادگی لازم را داشته باشیم.

فرماندار ویژه دهلران تاکید کرد: تمهیدات لازم در شهر دهلران و مناطقی که گاز قطع می شود، اندیشیده شده  و واحدهای خبازی با ظرفیت کامل کار می کنند ، چند واحد خبازی دیگر نیز با سوخت جایگزین برای پخت نان تدارک دیده شده و از مردم می خواهیم همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

عسگری بر ضرورت کنترل بازار تاکید کرد و گفت: رصد بازار با گشت های مشترک بصورت ویژه در این ایام انجام می شود ، امیدواریم مردم و دستگاه های مرتبط برای عبور هرچه سریع تر از این مشکل نهایت همکاری را داشته باشند تا عمیر شبکه انتقال در سریع ترین زمان ممکن انجام شد.

وی یادآور شد: سوخت جایگزین برای واحدهای خبازی و مرغداری های زیر بار نیز تدارک دیده شده تا مشکلات جدی برای آنها بوجود نیاید.

فرماندار ویژه دهلران اضافه کرد: ۸ هزار مشترک در شهر دهلران و بخش مرکزی و بخش موسیان در معرض قطعی گاز هستند.

عسگری همچنین بر ضرورت پیگیری و تکمیل واریانت کارخانه گچ و تکمیل و حذف نقاط حادثه خیز قبل از روستای بیشه دراز و پیمان سپاری واریانت نصریان تاکید کرد و گفت: شانه سازی جاده ها بویژه در دشت عباس مدنظر باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران خواستار بازدید از تاسیسات گرمایشی مدارس و استانداردسازی آنها شد و افزود: اداره برق هم با شست و شوی ترانس ها تدابیر لازم با توجه به فصل سرما را در دستور کار قرار دهد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است