امام جمعه دهلران:

جنایات آمریکا در اقصی نقاط جهان از ذهن ملت های آزاده پاک نمی شود

جنایات آمریکا در اقصی نقاط جهان از ذهن ملت های آزاده پاک نمی شود

 حجت‌الاسلام سید محسن موسوی  در اجتماع مردم دهلران بمناسبت یوم الله ۱۳ آبان در میدان بسیج این شهر اظهار داشت: روز گذشته دلاورمردان سپاه درس دیگری به شیطان اکبر دادند و باعث سربلندی نظام شدند و دنیا بخاطر مقاومت ملت ایران اسلامی حیرت زده شد.

وی به جنایات آمریکا در جهان در طول سالیان متمادی اشاره کرد و افزود: وجود نحس رژیم پهلوی و جنایات آن در ایران ، کودتای سال ۳۲، جنگ تحمیلی، نا امن کردن شرق و غرب کشور، ترور، ایجاد تفرقه همه از جنایات آمریکا هستند، پس باید در روز استکبار ستیزی ندای مرگ بر آمریکا را سر داد.

امام جمعه دهلران تاکید کرد: فتنه سال ۸۸ هم که به اندازه هشت سال جنگ تحمیلی برای ملت زیان داشت، توسط سست ایمان ها ، نفوذی ها، غیر انقلابی ها و غیرولایی ها بوجود آمد و هیچگاه از ذهن ملت محو نمی شود.

حجت الاسلام موسوی آمریکا را بوجود آورنده و حامی اسرائیل دانست و یادآور شد: مذاکره با این مستکبر جهانی در هشت سال گذشته چه حاصلی داشت و هیچ عقل سالمی قبول نمی کند کشور معطل این جنایتکار شود، آن هم بواسطه تفکراتی که تکیه گاه آن آمریکا بود و خواستار جمع آوری موشک ها بودند، در آن هشت سال اقتصاد و سیاست بین المللی ما را وابسته به آمریکا کردند اما ملت ما بخوبی ایستادگی و مقاومت کرد و از آن گردنه هم عبور کردیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است