معاون استاندار

مرزداران دهلرانی به استقبال تمثال شهدا می روند

مرزداران دهلرانی به استقبال تمثال شهدا می روند

مجید عسگری در نشست شورای اداری شهرستان با اشاره به اختتامیه کنگره سه هزار شهید استان در آذرماه سال جاری اظهار داشت: مردم شهرستان دهلران در راستای همین برنامه آئین استقبال از تمثال شهدای گرانقدر شهرستان در قالب تابلو فرش را برگزار می کنند.

وی بر لزوم برنامه ریزی برای حضور مردم و مسوولان در این برنامه تاکید کرد و افزود: برنامه ریزی برای نحوه تحویل و استقبال از تمثال مطهر شهدا در قالب تابلو فرش، دعوت مردم و مسئولان، انجام تبلیغات محیطی در شهرها و بخش ها، نحوه حضور خانواده های معظم شهدا و اطلاع رسانی از طریق اصحاب رسانه و خبرنگاران و فضای مجازی در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به اینکه این برنامه سه شنبه هفته جاری انجام می شود، یادآور شد: نیاز است در نحوه برگزاری این برنامه همه ادارات شهرستان پای کار باشند و به نحو مطلوبی برنامه ریزی برای برگزاری آن صورت گیرد.

عسگری با اشاره به آغاز فصل سرما اضافه کرد: مدیریت بحران در شهرها و بخش ها با توجه به فصل سرما ضمن برگزاری جلسات، آمادگی لازم برای هرگونه شرایط بحرانی احتمالی را داشته باشد.

وی گفت: همچنین جهاد کشاورزی برنامه ریزی لازم را با توجه به فصل کشت در خصوص تامین نهاده ها و کود در دستور کار قرار دهد.

عسگری در خصوص استمهال وام های کشاورزی هم اظهار داشت: بانک ها با توجه به خشکسالی و دستورالعمل ها با مردم همکاری کنند.

وی از ادارات شهرستان خواست تمام تلاش خود را برای استفاده از اتوماسیون اداری بکار گیرند و نیاز است اداراتی که تاکنون به سیستم اتوماسیون اداری متصل نشده اند، اقدامات عاجل را انجام دهند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است