مدیرکل بنیاد مسکن ایلام:

۱۸۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی روستاهای دهلران هزینه شد

۱۸۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی روستاهای دهلران هزینه شد

حبیب اله محبی روز پنجشنبه در آیین کلنگ زنی همزمان آغاز اجرای طرح هادی در ۶ روستای دهلران اظهار داشت: این روستاها شامل نصر یک و دو، قیرآب، شورماهی، سرکمر و چیخاب هستند.

وی از کلنگ زنی این پروژه با حضور مسئولان در روستای نصر یک در بخش دشت عباس خبر داد و افزود: برای اجرای این طرح ۲۰ میلیارد ریال هزینه می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن ایلام به افتتاح پروژه آسفالت معابر در روساهای وحدت و پتک دیناروند هم اشاره و یادآور شد: ۱۰ روستا در شهرستان مرزی دهلران از محل اعتبارات نفت با پیگیری های نماینده مجلس طرح هادی آنها عملیاتی شد.

وی تاکید کرد: برای اجرای طرح هادی در ۱۰ روستای مذکور بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن ایلام اضافه کرد: ۳۱ هزار متر مربع آسفالت در روستاهای شهرستان دهلران طی ۶ ماه گذشته با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال انجام شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران هم گفت: برای اجرا و بازنگری طرح هادی در این شهرستان از ۲ محل ارزش افزوده و تملک دارایی ها اعتبار لحاظ شده است.

مجید عسگری افزود: از محل ارزش افزوده هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای اجرای طرح هادی در ۶ روستا اختصاص یافته است.

وی یادآور شد: همچنین برای اجرای طرح هادی در ۱۸ روستا و بازنگری طرح هادی در هشت روستای شهرستان نیز بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به اینکه در مجموع ۳۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای بازنگری و اجرای طرح هادی از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان در نظر گرفته شده است، گفت: امیدواریم با تخصیص اعتبارات و پیمان سپاری شاهد شروع عملیات اجرایی در روستاها باشیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است