مدیر هواشناسی دهلران

بارش های گسترده از جمعه دهلران را فرا می گیرد

بارش های گسترده از جمعه دهلران را فرا می گیرد

 محمد پاریاب  در جلسه ستاد بحران دهلران اظهار داشت: این سامانه بارشی صبح روز جمعه شهرستان دهلران را در بر می گیرد و تا پایان روز سه شنبه هفته بعد ادامه دارد.

وی افزود: میزان بارش ها از روز جمعه تا بعد از ظهر دوشنبه هفته آینده در برخی نقاط شهرستان بین ۳۰ تا ۷۰ میلیمتر پیش بینی شده است.

مدیر هواشناسی دهلران تاکید کرد: عمده بارش ها در این شهرستان بیشتر در ۲ بخش موسیان و دشت عباس خواهد بود.

پاریاب یادآور شد: آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها طی این بارش ها دور از انتظار نیست که می طلبد پیش بینی های احتمالی برای جلوگیری از بروز حوادث و خسارت های احتمالی از سوی مسوولان ذیربط اندیشیده شود.

معاون عمرانی فرماندار ویژه دهلران نیز در این نشست گفت: نیاز است با توجه به پیش بینی هواشناسی دستگاه های عضو ستاد بحران در آمادگی کامل باشند.

علی مجلسی افزود: راهداری و حمل و نقل جاده ای ، هلال احمر و شهرداری ها بیش از سایر دستگاه ها آمادگی خود را حفظ و تدابیر لازم پیش از بارندگی ها در دستور کار قرار دهند.

وی تاکید کرد: دستگاه های عضو ستاد بحران ضمن آمادگی باید در اجرای مصوبات این نشست هم اهتمام ویژه داشته باشند.

معاون فرماندار ویژه دهلران اضافه کرد: با توجه به شرایط پیش رو مدیران و دستگاه های عضو ستاد بحران هرگونه اتفاق و حوادث احتمالی را در کوتاه ترین زمان ممکن به ستاد بحران شهرستان منعکس تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.

مجلسی یادآور شد: شهرداری ها، دهیاری ها و بخشداری ها اطلاع رسانی لازم را در خصوص بارندگی های پیش بینی شده به عشایر و دامداران انجام تا شاهد حوادث و اتفاقات ناگوار برای عشایر و دامداران در منطقه نباشیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است