بازدید کارخانه سیمان

فرماندار ویژه دهلران از کارخانه سیمان این شهرستان بازدید کرد

فرماندار ویژه دهلران از کارخانه سیمان این شهرستان بازدید کرد

معاون استاندار و فرماندار ویزه دهلران به اتفاق مدیرعامل کارخانه سیمان دهلران از این پروژه بازدید و در جریان نحوه عملیات اجرایی و پیشرفت و مشکلات آن قرار گرفت.


لطیف صادقی در این بازدید گفت:یکی از دغدغه های مردم دهلران فعالیت کارخانه سیمان است که نقش مهمی در تولید و اشتغال دارد
وی افزود:این کارخانه علی رغم سرمایه گذاری بخش خصوصی ولی تا کنون به دلایل مختلف بهره برداری نشده و الان با توجه به پای کار آمدن سرمایه گذار و حمایت بانک عامل و پیگیری های نماینده مجلس و دستگاههای نظارتی فعالیت آن برای تکمیل پروژه شتاب گرفته است


فرماندار ویژه دهلران اظهار داشت:تلاش می شود تا با پیگیری ها این روند فعالیت که شکل گرفته شتاب گیرد و برابر برنامه زمانبدی کارها دنبال شود.


وی به سال تولید وپشتیبانی ها و مانع زدایی ها هم اشاره و افزود:بصورت جدی و جهادی رفع موانع تولید در شهرستان و بویژه این کارخانه در راستای تولید و اشتغال دنبال می کنیم تا گره از مشکلات پروژه ها گشوده و شاهد رونق اشتغال در منطقه باشیم.


صادقی  به مرز چیلات و مهران هم اشاره و افزود :با بهره برداری از کارخانه سیمان دهلران زمینه برای صادرات سیمان نیز به کشور عراق فراهم است.


وی از سرمایه گذار و مدیر عامل کارخانه سیمان دهلران خواست با کار جهادی موضوع بهره برداری از این کارخانه بر اساس برنامه زمانبدی پیگیری و عملیاتی کنند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است