امام جمعه دهلران:

ایران اسلامی به پشتوانه حضور مردم و رهبری شکست ناپذیر است

ایران اسلامی به پشتوانه حضور مردم و رهبری شکست ناپذیر است

 حجت الاسلام سید محسن موسوی  در آیین نواختن زنگ بصیرت بمناسبت نهم دی ماه در دبیرستان شهید مدرس دهلران اظهار داشت: ملت با بصیرت در نهم دی ماه اجازه نداد که انقلاب اسلامی که حاصل خون شهدا و مجاهدت ایثارگران است، به دست دشمن بیافتد.

وی با اشاره به اینکه طی هشت سال گذشته چه بر نظام گذشت، افزود: در مذاکرات هسته ای جاسوس داشتیم و اینها هم به لطف خداوند همه برملا شدند و همه بدانند که خداوند حافظ انقلاب است.

امام جمعه دهلران  با اشاره به تهدیدات رژیم صهیونیستی و نمایش موشکی و اقتدار کشورمان در مقابل یاوه گویی آنها تاکید کرد: امروز نظام مقدس جمهوری سالامی در اوج اقتدار است و در امنی کامل بسر می برد.

موسوی رسالت دانش آموزان را در سنگر علم و دانش یادآور شد و افزود: جوانان و نوجوانان  آینده ساز مسیر انقلاب و ارزش ها را حفظ و در خط ولایت باشند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران هم با گرامیداشت حماسه نهم دی ماه  و همچنین گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی الگویی در دسترس برای نسل جوان و جامعه ماست و خودساختگی در دوره نوجوانی را از این سردار سرافراز باید یاد بگیرید.

لطیف صادقی به ۹ دی و فتنه ها اشاره کرد و افزود: نیاز است نهم دی ماه روز بصیرت و آگاهی را با تمام توان گرامی بداریم و در این یوم الله حضور داشته باشیم.

وی به درایت رهبری در همه برهه ها اشاره و تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب با علم ، بصیرت ، آگاهی ، درایت و تیزبنی همانطوری که همه کشورهای دنیا اعتراف می کنند انقلاب و جمهوری اسلامی را اداره می کند و هر روز شاهد موفقیت های بیشتر نظام در عرصه های مختلف هستیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است