فرماندار ویژه دهلران

حمایت از ورزش دهلران موجب ظهور و بروز بیش از پیش استعدادهای ورزشی شهرستان می شود

حمایت از ورزش دهلران موجب ظهور و بروز بیش از پیش استعدادهای ورزشی شهرستان می شود

 لطیف صادقی در  نشست با مربیان و اعضای تیم های لیگ دسته سوم کشور تیم های شرهانی و زاگرس دهلران  به استعدادهای ورزشی در دهلران اشاره و گفت:برای اسپانسری تیم های زاگرس و شهدای شرهانی تلاش مضاعف خواهم کرد و شرکت ها باید به اسپانسری تیم های ورزشی دهلران افتخار کنند

وی به حضور تیم ها و ورزشکاران دهلران در سطح ملی و بین المللی اشاره و افزود: هزینه برای ورزش به نوعی سرمایه گذاری و کمک به سلامت جامعه است و باید با این نوع نگاه به ورزش توجه کرد.

صادقی از حضور سرمربی و اعضای دو تیم شرهانی و زاگرس در این نشست تقدیر و گفت: حضور این دو تیم در لیگ دسته سوم کشور نشان می دهد ورزش دهلران بایدحمایت شود تا بیش از این استعدادهایش شکوفا شود.

فرماندار ویژه دهلران گفت:متولیان باید به زیرساخت های ورزشی دهلران توجه ویژه کنند و شرکت های فعال منطقه هم به ورزش دهلران کمک کنند.

علی رضایی رئیس هیئت فوتبال دهلران به استعدادهای فوتبال اقایان و بانوان شهرستان در تیم های کشوری اشاره و گفت:نیاز است از طریق رایزنی با شرکت های منطقه و عمل به مسئولیت های اجتماعی در زمینه حمایت از تیم های لیگ دسته سوم کشور و هیئت های ورزشی دهلران کمک کنند.

حیدر رضایی سر مربی تیم شهدای شرهانی نماینده استان در لیگ دسته سوم کشور هم از فرماندار ویژه دهلران در خواست کرد از این بچه ها که افتخار شهرستان هستند حمایت تا با انگیزه بیشتر به کار خود ادامه دهند و بتوانیم بازیکن جذب کنیم.

وی گفت: دغدغه های تیم های ما هزینه های ایاب و ذهاب و خرید توپ و لباس ورزشی  است در صورتی که تیم های حریف اردوهای خود را با بهترین شرایط و در بهترین مکان ها  برگزار و این دغدغه های ما را ندارند و نیاز است به این تیم ها کمک ویژه شود.

مصطفی نوروزی اسپانسر تیم زاگرس هم بر ضرورت توجه و حمایت از تیم ها تاکید و از مسئولان و شرکتهای فعال منطقه خواست استعدادهای ورزشی را دریابند.

وی از حمایت فرماندار ویژه دهلران و حضور در مسابقات تیم ها تقدیر کرد و گفت:این حضور و پیگیری ها برای تیم ها موجب دلگرمی است.

یوسف جاور سرمربی تیم زاگرس هم گفت: تیم زاگرس بخوبی مسیر خود را پیدا کرده و در لیگ دسته سوم کشور حضور دارد و نیاز است حمایت ویژه شود از تیم زیر ۱۵ سال زاگرس که همه بچه دهلران هستند.

 

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است