فرماندار ویژه خبر داد:

راه اندازی شرکت تولید خوراک دام در دهلران

راه اندازی شرکت تولید خوراک دام در دهلران

لطیف صادقی در نشست کمیته تنظیم بازار اظهار داشت: با تامین مواد اولیه، این شرکت قادر است کنسانتره مورد نیاز دهلران و حتی کنسانتره مورد نیاز دامداران سایر شهرستان ها نیز تامین کند.

وی با اشاره به سرمایه گذاری هفت میلیارد ریالی بخش خصوصی ب ای راه اندازی این واحد افزود: باید از چنین طرح هایی که موجب گره گشایی از مشکلات مردم است،  حمایت و دستگاه ها نیز همکاری لازم با سرمایه گذاران بخش خصوصی داشته باشند.

فرماندار ویزه دهلران بر ضرورت نظارت مستمر و هدفمند و موثر بر بازار تاکید کرد و یادآور شد: تامین میوه و اقلام مورد نیاز مردم در ایام عید مد نظر متولیان باشد و برنامه ریزی لازم را در دستور کار قرار دهند.

صادقی بر ضرورت نظارت بر پخت و کیفیت نان تاکید و اضافه کرد: نظارت ها در این حوزه باید مستمر و مفید باشد تا شاهد بهبود کیفیت نان در شهرستان باشیم.

وی از جذب ۳۵ تن برنج در شهرستان خبر داد و گفت: این برنج با نرخ مصوب در راستای تنظیم بازار توزیع خواهد شد.

صادقی خواستار ایجاد کشتارگاه مدرن صنعتی طیور و شرکت فرآوری شیر در دهلران شد و افزود: روزانه سه تن شیر در شهرستان تولید می شود.

وی به وجود ۲۶ واحد مرغداری در شهرستان اشاره کرد و گفت: این واحدها در هر دوره ۷۵۰ هزار قطعه تولید مرغ دارند که سه برابر نیاز شهرستان است.

فرماندار ویژه دهلران بر ضرورت احداث مجتمع نان در شهرستان تاکید کرد و یادآور شد: این مجتمع برای خدمات رسانی به عموم مردم و بویژه بیماران و افراد رژیمی در مرکز شهر ایجاد شود.

صادقی با اشاره به استقبال مردم از بازار جمعه افزود: فعال کردن بازار جمعه به روال قبل در شهر دهلران مد نظر باشد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است