فرماندار ویژه دهلران:

اعضای ستاد بحران دهلران در آماده باش کامل باشند

اعضای ستاد بحران دهلران در آماده باش کامل باشند

لطیف صادقی  در نشست ستاد بحران این شهرستان به احتمال بارش باران ، رعد و برق ، باد ، بارش برف در بخش های سراب میمه و زرین آباد و کاهش دما در شهرستان در طول هفته جاری از بعدازظهر دوشنبه اشاره کرد و اظهار داشت: اعضای ستاد بحران برای هرگونه شرایط بحرانی احتمالی در آمادگی کامل باشند.

وی با اشاره به سیل مورموری و پای کار بودن ستاد بحران دهلران افزود: در این سیل که یک رزمایش واقعی بود، توان لجستیکی شهرستان در کمک رسانی به سیل زدگان سنجیده شد.

فرماندار ویژه دهلران به آمادگی هلال احمر ، منابع طبیعی و شهرداری در امر کمک رسانی به سیل زدگان موموری اشاره‌ کرد و یادآور شد: از همکاری پتروشیمی دهلران نیز در جریان سیل بخش مورموری قدردانی می کنم.

صادقی تاکید کرد: ابتدا توجه به مسیل های شهری  و در مرحله دوم روستاها باید مد نظر باشد و لایروبی مسیل ها هرچه سریعتر انجام گیرد.

رئیس ستاد بحران دهلران پیشگیری و لایروبی مسیل ها را از اولویت ها برشمرد و گفت: بازدید میدانی از سیل بندهای اطراف شهر و در صورت نیاز ترمیم آنها در دستور کار قرار گیرد.

وی به ظرفیت لجستیکی شهرستان و تهیه بانک جامع اطلاعاتی ماشین الات دستگاه ها تاکید کرد و گفت: در این حوزه ظرفیت های بخش خصوصی نیز شناسایی و در صورت نیاز استفاده شود.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به کاهش دما در این هفته گفت: دستگاه های خدمات رسان در آمادگی کامل بوده و شرکت گاز در خصوص تقویت فشار گاز آمادگی داشته باشد.

صادقی تاکید کرد: باتوجه به احتمال کاهش دما تا صفر درجه و حتی زیر صفر در شهرستان طی هفته جاری اطلاع رسانی لازم به کشاورزان در خصوص سرمازدگی محصولات انجام شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است