فرماندار

بهره وری از ظرفیت های روستایی روند مهاجرت را معکوس می کند

بهره وری از ظرفیت های روستایی روند مهاجرت را معکوس می کند

مجید عسگری در جمع مردم روستاهای حاضرمیل،تم تم آب،گلسیری و شهرک وحدت در بخش مرکزی دهلران با اشاره به خدمات و اقدامات دولت در روستاها گفت: اولویت بندی مشکلات متناسب با منابع موجود نقش مهمی در پیشبرد امور دارد.


مجید عسگری به اشتغال و دغدغه ها در این زمینه اشاره کرد و افزود: توجه به مشاغل خانگی و استفاده از ظرفیت های بومی در کنار تسهیلات دولت منجر به رونق اشتغال و درامد در روستاها می شود.


وی به ظرفیت روستاها در بحث اشتغال برای مردم اشاره و گفت: باید تلاش شود با شناسایی و شکوفایی این ظرفیت ها در بحث اشتغال روستائیان گام برداشت و در این مسیر روستاها را یاری کرد.


فرماندار دهلران تعامل و همکاری شوراها و مردم در اجرای پروژه ها را یادآورد شد و افزود: تعامل مسئولان محلی با مدیران همواره در جهت پیگیری ها و به ثمر رسیدن آنها موثر است .


وی اربعین را ظرفیتی مهمی برای شهرستان ذکر کرد و گفت: مرز چیلات ظرفیتی برای شهرستان و روستاهای مسیر است که باید از آن استفاده کرد و درکنار بعد معنوی از مزایای اقتصادی اربعین نیز بهره مند شد.


عسگری با اشاره به شرایط کنونی کشور و توطئه دشمنان در خصوص هدف قرار دادن وحدت در جامعه گفت:امروز لازمه پیروزی در جنگ اقتصادی وحدت و انسجام همه جانبه است و بدانید که دشمن در این عرصه نیز شکست می خورد و ما این گرنه را نیز با سربلندی پشت سر می گذاریم.


وی با اشاره به سوابق مردم دهلران در سنگر دفاع از انقلاب و ارزشها در طول 8 سال دفاع مقدس گفت:اقدامات خوبی در حوزه های عمران و آبادانی و اقتصادی انجام شده اما این مردم لایق خدمات بیشتر هستند و با همراهی مردم و دولت و استفاده از همه ظرفیت ها در این مسیر تسریع شود.


فرماندار دهلران گفت:ما فرصت و فضا و زیرساخت ها را فراهم می کنیم و در این مسیر با برنامه ریزی و هدفمند مسایل وموضوعات را متناسب با همه شرایط دنبال می کنیم.


عسگری افزود:با توجه به حجم کارها و اقدامات و پروژه های در دست اقدام آینده شهرستان روشن و افق آن رو به پیشرفت و توسعه بیش از پیش است.


وی در این دیدارها به اعتیاد و آسیب های ناشی از آن در جامعه نیز اشاره و افزود: خانواده ها باید مراقبت های بیشتر در جهت جلوگیری از این بلای خانمانسوز در خصوص فرزندان و تربیت آنها مد نظر داشته باشند.


در این دیدارها اعضای شواهای اسلامی و دهیاران روستاها نیز مسایل و مشکلات و راهکارهای خود را با فرماندار و مسئولان شهرستان در میان گذاشتند.
مسئولان شهرستان نیز به مسایل و مشکلات مردم پاسخ دادند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است