مدیرکل راه و شهرسازی ایلام :

تعاونی های مسکن مهر دهلران از کمک ۴۰ میلیارد ریالی برخوردار می شوند

تعاونی های مسکن مهر دهلران از کمک ۴۰ میلیارد ریالی برخوردار می شوند

 عبدالله بهادری در نشست شورای مسکن دهلران به تعداد ۲ هزار و ۲۴۷ واحد مسکن مهر در شهرستان دهلران شامل یکهزار و ۹۷۰ واحد در دهلران و ۲۷۷ واحد در موسیان اشاره و گفت: از این تعداد یک هزار و ۸۵۳ واحد تعیین تکلیف شده اند.

وی به بیش از۴۰۰ واحد در قالب تعاونی هم اشاره کرد و افزود: ۴۰ میلیارد ریال برای تکمیل واحدهای مسکن مهر دهلران از طریق وزارت راه و شهرسازی در نظر گرفته شده و چنانچه تعاونی ها تا پایان سال جاری واحدها را تکمیل کنند از این کمک در قالب آورده مردمی برخوردار می شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: ١۰۰ میلیارد ریال نیز از محل بند (ب ) تبصره هشت وزارت راه و شهرسازی در قالب تفاهم نامه برای کمک به شهرداری دهلران برای تکمیل جوی و جدول مسکن مهر تخصیص یافته است.

بهادری از تلاش برای حذف نقاط حادثه خیز محور دهلران به مهران در نصریان خبر داد و گفت: این طرح یک مرحله مناقصه برگزار و تجدید مناقصه شده و به زودی پیمانکار آن مشخص می شود.

وی همچنین به چهاربانده کردن ۱۲ کیلومتر از مسیر دهلران به اندیمشک اشاره کرد و یادآور شد: با اختصاص قیر روکش آسفالت مسیر انجام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام از ۳۰ کیلومتر چهاربانده کردن دهلران به اندیمشک در قالب فاز دوم خبر داد و گفت: این طرح در مرحله تجهیز کارگاه است و به زودی عملیاتی می شود.

وی به ۳۲ هزار و ۶۰۰ واحد سهم استان در طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: هفت هزار و ۵۰۰ نفر واجد شرایط اولیه بوده اند.

بهادری گفت: سه هزار و ۶۰۰ نفر تایید نهایی و یک هزار و ۸۱۹ نفر واریزی داشته اند.

وی افزود: در استان یک هزار و ۳۷۰ واحد در قالب ۶۲ پروژه پروانه ساختمانی صادر شده است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است