فرماندار ویژه دهلران:

پیش بینی ۶ هزار و ۴۷۵ مترمربع زمین برای احداث مسکن ملی در دهلران

پیش بینی ۶ هزار و ۴۷۵ مترمربع زمین برای احداث مسکن ملی در دهلران

لطیف صادقی داشت: سهم این شهرستان از نهضت ملی مسکن یک هزار و ۱۵۳ واحد در چهار سال است و برای این منظور ۶ هزار ۴۷۵ متر مربع زمین پیش بینی شده است.

وی افزود: بابت احداث هر واحد سه میلیارد ریال در قالب گروه های چهار نفره واگذار می شود.

فرماندار ویژه دهلران از ثبت نام اولیه سه هزار و ۷۶۶ نفر در این شهرستان برای مسکن ملی خبر داد و تاکید کرد: از این تعداد ۵۰۴ نفر واجد شرایط اولیه بوده اند که ۲۹۸ نفر در این شهرستان تایید نهایی شده اند.

صادقی یادآور شد: از این تعداد ۱۹ نفر واریز وجه انجام داده اند و از این افراد تنها چهار نفر پروانه گرفته اند.

وی اضافه کرد: زمین زمانی در اختیار افراد قرار می گیرد که قسط اول یعنی ۴۰۰ میلیون ریال را واریز کنند و در صورت پرداخت گروه بندی و زمین در اختیار آنها قرار می گیرد.

فرماندار ویژه دهلران از فراهم بودن زمینه ثبت نام در این طرح خبر داد و گفت: این بهترین فرصت برای خانه دار شدن در شهرهاست و روستاهاست تا مردم از مزایای طرح ملی مسکن استفاده کنند.

صادقی از مردم دهلران خواست فرصت بهره مندی از طرح نهضت ملی مسکن و بافت فرسوده و خودمالکی را غنیمت بشمارند و گفت: کسی که خواستار ساخت مسکن در زمین دارای سند مالکیت خود است، از تسهیلات مسکن ملی بصورت خودمالکی برخوردار و با ثبت نام در سامانه سمن به ازای هر واحد سه میلیارد ریال وام پرداخت می شود.

وی اظهار داشت: متقاضیان در محدوده بافت فرسوده شهر نیز چنانچه در زمین مالکیتی خود قصد نوسازی و احداث بنا دارند، از تسهیلات بافت فرسوده با سود ۱۲ درصد و مراتب تشویقی و تخفیف در صدور پروانه برخوردار خواهند شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است